سرمربی پدیده خراسان مدعی است برخی عوامل علیه این تیم حاشیه‌سازی کرده و ۲۴ ساعت قبل از هر بازی برای این تیم مشکل ایجاد می‌کنند.

سرمربی پدیده خراسان مدعی است برخی عوامل علیه این تیم حاشیه‌سازی کرده و ۲۴ ساعت قبل از هر بازی برای این تیم مشکل ایجاد می‌کنند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، داود سیدعباسی پس از شکست یک بر صفر پدیده خراسان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: لزوماً تیمی که بهتر است، همیشه نباید برنده باشد. با تمام احترامی که برای تیم مس قائلم، اما بازیکنان ما امروز بازی بهتری انجام دادند. البته تیم مس هم تیم بسیار خوبی است و دومین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند، اما تیمی باثبات است که ساختار باشگاهی خیلی خوب و بازیکنان خوبی دارد.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم حتی در ۹۰ دقیقه برنده بازی باشیم، اما در ادامه روی یک غفلت گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. بچه‌های ما ۱۲۰ دقیقه با تمام توان جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند که از آنها تشکر می‌کنم. باید به تیم مس هم تبریک بگویم، اما امروز حق ما پیروزی و صعود بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره اینکه این باشگاه ابتدای فصل مشکلات مالکیتی و مالی داشت و آیا این مشکلات همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: شما یقین بدانید این مشکلات همیشه و تا آخر فصل همراه ماست. ۲۴ ساعت قبل از هر بازی برای ما مشکلی درست می‌کنند. یک روز خبر کذب علیه ما می‌دهند و آن را در بوق و کرنا می‌کنند یا روز هم مسئولان استان علیه تیم ما مصاحبه می‌کنند. البته تلاش ما این است که تیم‌مان به‌هم نریزد و قبل از این بازی هم شرایط سخت بود، اما بچه‌ها نشان دادند که با این صحبت‌ها آرامش‌شان به‌هم نمی‌ریزد.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان استان و برخی دیگر که از بد روزگار دوست خودم هستند صحبتی کرده‌اند که ما به لیگ برتر چسبیده‌ایم و صحبت‌های این مدلی انجام می‌دهند. خود مسئولان استان می‌دانند اینطور نیست. برخی که شاید خودشان آرزوی مربیگری در لیگ برتر را دارند، فقط در همین تیم روی نیمکت نشستند، اما الان چرا مربی جایی نیستند؟! چرا نمی‌توانند جایی مربیگری کنند؟ فکر کنید الان شهر خودرو (پدیده) نیست، شما که ادعا دارید، چرا جای دیگری مربیگری نمی‌کنید که می‌گویید بقیه چسبیده‌اند؟

وی با لحن تندتری نسبت به برخی منتقدانش گفت: اگر شما آمدی اینجا مربیگری کردی، خود من سه سال پیش به شما گفتم به اینجا بیا که باورتان هم نمی‌شد حتی به تمرین شهر خودرو بیایید. وقتی تماس گرفتم و به شهر خودرو دعوت‌تان کردم، به تته پته افتاده بودید. الان می‌نشینید علیه تیم مصاحبه می‌کنید؟ دیگر بقیه مسائل را نمی‌گویم، اما حکایت همان دیگی است که اگر برای ما نمی‌جوشد ... .

سرمربی تیم فوتبال پدیده راجع به اینکه آیا می‌تواند واضح‌تر بگوید که منظورش چه کسی است، اظهار داشت: خیر، بگذارید تا همین اندازه بماند و خودش بهتر می‌داند منظورم کیست.

سیدعباسی درباره اینکه آیا بهتر نیست تعامل بهتری صورت بگیرد تا تنها سهمیه مشهد در لیگ برتر بماند، گفت: فکر می‌کنم اگر قرار بود تعاملی انجام شود، می‌شد یا اگر هم صحبتی هست، ۲۴ ساعت قبل از بازی، خبر کذب بیرون نمی‌آید. تعامل این نیست که ۲۴ ساعت قبل از بازی، داستان درست کنند و مصاحبه انجام دهند و خبر کذب بیرون بدهند. ما از این مسائل خیلی در این مدت داشتیم، اما ما سعی می‌کنیم با بازی خوب جواب آنها را بدهیم. متأسفانه بدشانسی هم دست از سر ما برنمی‌دارد و اقبال ما هم در این بازی‌ها بلند نیست. در همین بازی تنها توپی که مس روی دروازه ما آورد، گل شد، در حالی که می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده بازی باشیم. بخت با ما یار نیست و بعضی وقت‌ها گل‌هایی می‌خوریم که فقط بدشانسی است و البته منظورم بازی امروز نیست. با این حال دوستان هم تلاش می‌کنند تمرکز تیم ما را به‌هم بزنند، اما ما سعی می‌کنیم تمرکزمان به‌هم نریزد و حداقل بتوانیم مقابل تیم‌های خوب بازی خوب انجام دهیم. بازی امروز ما را دیدید و نمی‌توانم هیچ ایرادی از تیمم بگیرم و به تیم مس هم تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیمش از جام حذفی کنار رفت و آیا پدیده برای ماندن در لیگ برتر شانسی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: هیچ چیز غیرممکن نیست و یک فصل خودم در ابومسلم بودم که شاید شرایط‌مان از این بدتر بود و در لیگ برتر ماندیم. مسئولان شهر خودرو تلاش خود را می‌کنند و اگر مسئولان استان هم دوست داشته باشند و بخواهند نماینده مشهد در لیگ برتر بماند کمک می‌کنند، اما اگر دوست نداشته باشند، ما تنهایی تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اعتراضش به تصمیم داور در صحنه گل مس گفت: تصور ما این بود که آفساید شده، اما فیلم را دیدیم که آفساید نبوده و معذرتخواهی هم کردیم. کارت هم گرفتیم و جریمه شدیم، اما آن لحظه فکر می‌کردیم آفساید است که اعتراض کردیم. ما فیلم را دیدیم و باید بگویم آفساید نبود.

سیدعباسی در خصوص اینکه ممنوعیت برپایی اردوهای خارجی برداشته شد و چه نظری در این خصوص دارد، خاطرنشان کرد: به حال ما فرقی نمی‌کرد و شاید شما (مس) باید نگران باشید. علت ممنوعیت را نمی‌دانم که آیا ربطی به پروتکل‌های بهداشتی داشته یا نه، اما به نظرم اگر اردویی باشد که بتوانیم بازی‌های برون مرزی خوب داشته باشیم، به کیفیت فوتبال ما کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.