باشگاه پرسپولیس تأکید کرد اخباری که درباره انتصاب‌های مدیریتی این باشگاه مطرح می‌شوند، صحت ندارند.

باشگاه پرسپولیس تأکید کرد اخباری که درباره انتصاب‌های مدیریتی این باشگاه مطرح می‌شوند، صحت ندارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در این مورد نوشت: «در روزهای اخیر موجی از شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مذاکره مدیریت باشگاه با اشخاص گوناگون و قابل احترام برای مسئولیت‌های مختلف به وجود آمده است که به این وسیله ضمن احترام نسبت به پیشکسوتان، بزرگان و مدیرانی که از آنها نام برده می‌شود، اعلام می‌شود مدیریت باشگاه در روزهای اخیر مذاکره و صحبتی در این ارتباط با هیچ فردی نداشته است. در این رابطه اگر موضوعی باشد قطعاً به شکل رسمی از سوی مقام‌ها یا مراجع خبری رسمی باشگاه به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم خواهد رسید.

عزیزانی از پیشکسوتان و بزرگان که در روزهای اخیر از ایشان در این ارتباط نام برده شد یا احتمالاً در روزهای آینده نام‌شان به میان می‌آید، ارزشمند و برای ما قابل احترام هستند، ولی در حال حاضر دغدغه‌های مهمی برای باشگاه وجود دارد که قبل از هر چیز باید مورد رسیدگی قرار بگیرند و طبعاً این موارد در اولویت پیگیری‌های مدیریت باشگاه قرار دارند.

با توجه به موضوعات مهمی که وجود دارد و دارای اولویت زمانی است، مذاکره و صحبت برای انتصاب‌ها و مواردی از این دست وجود نداشته است و مدیران و معاونان باشگاه، تمام توان خود را برای حل مسائل و مشکلات به کار بسته‌اند».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.