مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد، این باشگاه در پی کسب امتیاز میزبانی دیدارهای گروهش در لیگ قهرمانان آسیاست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد، این باشگاه در پی کسب امتیاز میزبانی دیدارهای گروهش در لیگ قهرمانان آسیاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ساکت بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا درباره حضور سپاهان در این مسابقات اظهار داشت: تاکنون منتظر روشن شدن برنامه و قرعه‌کشی مسابقات بودیم. اولین موضوع این است که باید منتظر برنده دیدار الجیش سوریه - التعاون عربستان در پلی‌آف باشیم و این بازی را رصد خواهیم کرد. ارزیابی‌های فنی از همانجا آغاز خواهد شد. به طور کلی در دو بخش فنی و اجرایی کارمان را آغاز خواهیم کرد.

وی اشاره کرد: از هفته قبل مسائل مربوط به میزبانی را دنبال و اطلاعات لازم را برای AFC تهیه کردیم. ما در اصفهان امکانات لازم از لحاظ فرودگاهی و ورزشگاهی را در اختیار داریم و می‌توانیم اقدامات لازم را برای کسب میزبانی انجام دهیم. امیدوارم بعد از چند سال که زمینه میزبانی برای ایرانی‌ها فراهم نشده است، ما بتوانیم این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: نویدکیا و همکارانش ارزیابی‌های فنی را خواهند داشت. روز گذشته نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شد و مسائل مربوط به حضور در لیگ قهرمانان ارزیابی شده است. در صورتی که تقویم مسابقات لیگ اجازه بدهد بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی خواهیم داشت.

ساکت درباره قرار گرفتن سپاهان در گروه D مسابقات، یادآور شد: برای همه هم‌گروه‌های‌مان احترام قائل هستیم و امیدوارم در شرایط خوب راهی مسابقات شویم. سپاهان به دفعات تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد و تنها باشگاهی است که از ایران در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کرده است. این مسائل می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم با اتکا به تدابیر ویژه کار را جلو ببریم.

وی درباره تقویت تیم برای آسیا، تصریح کرد: از ابتدا در نظر داشتیم سراغ بازیکنان باکیفیت و بااندیشه تیمی برویم. امیدوارم با اتکا به ظرفیت بازیکنان و هارمونی که بین آنها به وجود آمده است، بتوانیم مسیر خوبی را برای ایران و سپاهان طی کنیم. در مرحله اول ثبات تیمی مدنظر کادر فنی تیم ماست و کادر فنی اعتماد کامل به چهره‌هایی که در تیم هستند، دارد ولی اگر ارزیابی ویژه‌‌ای وجود داشته باشد ما همراهی می‌کنیم.

وی در خاتمه گفت: باید از آقای کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال تشکر کنم که اخیراً در جلسه عربستان موضوع میزبانی ایران را مطرح کرده است. این انتظار را داریم تا فدراسیون نیز همزمان با سپاهان برای این موضوع همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.