تیم‌های والنسیا و رئال بتیس به جمع تیم‌های صعود کننده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا ملحق شدند.

تیم‌های والنسیا و رئال بتیس به جمع تیم‌های صعود کننده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا ملحق شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری، امروز (یکشنبه) ۲ بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال والنسیا و رئال بتیس جواز صعود گرفتند.

والنسیا که میزبان تیم دسته سومی اتلتیکو بالئارس بود با گلی که مارکوس آندره در اولین دقیقه بازی به ثمر رساند حریفش را شکست داد و صعود کرد.

بازی دیگر اما مصاف نیمه تمام شب گذشته تیم‌های سویا و رئال بتیس در دربی منطقه آندلس بود که با پیروزی ۲ بر یک بتیس خاتمه یافت. این بازی شب گذشته در دقیقه ۴۰ در حالی که نتیجه یک - یک مساوی بود، به دلیل پرتاب یک میله فلزی از سوی هواداران بتیس به عنوان تیم میزبان به دستور داور نیمه تمام ماند. با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا ادامه بازی از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از سر گرفته شد و البته این بار اجازه ورود هیچ تماشاگری به ورزشگاه بنیتو ویامارین داده نشد.

در نهایت مسابقه با گلی که سرخیو کانالس در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا سویا از صعود به مرحله بعدی باز ماند. شب گذشته پاپو گومس گل نخست بازی را در دقیقه ۳۵ برای سویا به ثمر رسانده بود و نبیل فکیر در دقیقه ۳۹ گل تساوی را برای بتیس زد.

برنامه سه بازی باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۹ دی رئال سوسیه‌داد - اتلتیکومادرید

پنجشنبه ۳۰ دی الچه - رئال مادرید

جمعه یک بهمن اتلتیک بیلبائو - بارسلونا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.