هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان این تیم با هدف جبران شکست مقابل پرسپولیس در لیگ برتر فردا مقابل شاگردان گل‌محمدی صف‌آرایی خواهند کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان این تیم با هدف جبران شکست مقابل پرسپولیس در لیگ برتر فردا مقابل شاگردان گل‌محمدی صف‌آرایی خواهند کرد. محمد سلطانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و بعد از دو بردی که در لیگ به دست آوردیم کمی در جدول تکان خوردیم. در بازی با نساجی هم روی یک غفلت گل خوردیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم. بازی با گل‌گهر هم بازی سنگینی بود و اگر قدر یکی دو موقعیت را می‌دانستیم سه امتیاز را می‌گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد تیمش در این فصل نتایج خوبی نگرفته است، تصریح کرد: نظر دیگران محترم است، ولی من با این حرف موافق نیستم. ذوب‌آهن در قیاس با فصل گذشته در این مقطع زمانی، نتایج بهتری گرفته و در این زمینه پیشرفت داشته است. ما می‌توانیم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: این یک بازی مهم برای هر دو تیم محسوب می‌شود. پرسپولیس حتی در اصفهان هم دنبال برد است و از طرفی ما هم می‌خواهیم با شکست دادن حریف‌مان به مرحله بعد برویم. ما در لیگ برابر پرسپولیس شکست خوردیم و حالا باید این تیم را در بازی فردا حذف کنیم تا آن باخت جبران شود. می‌دانیم بازی سختی داریم، ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

دیدار ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )