باواریایی‌ها در صدد جذب دروازه‌بانی جدید هستند تا جای خالی احتمالی سنگربانان ذخیره فعلی این تیم را پر کند.

باواریایی‌ها در صدد جذب دروازه‌بانی جدید هستند تا جای خالی احتمالی سنگربانان ذخیره فعلی این تیم را پر کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسکای اسپورتس؛ با توجه به مبهم بودن آینده دروازه‌بانان ذخیره باشگاه بایرن مونیخ، باواریایی‌ها در صدد جدب یک دروازه‌بان جدید هستند و گزینه آنها هم یک سنگربان اسپانیایی است که در بوندس‌لیگا بازی می‌کند.

بایرن مونیخ در آستانه تمدید قرارداد مانوئل نویر برای سه سال است که این دروازه‌بان ۳۵ ساله را تا ۴۰ سالگی‌اش در آلیانتس آره‌نا نگه خواهد داشت. این موضوع سبب شده که دروازه‌بان ذخیره تیم، الکساندر نوبل از تبدیل شدن به سنگربان شماره یک باواریایی‌ها قطع امید کند. قرارداد نوبل با بایرن مونیخ ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و ظاهراً او دیگر نمی‌خواهد زیر سایه نویر بماند. او در حال حاضر هم به صورت قرضی از دروازه تیم موناکو محافظت می‌کند اما ظاهراً برنامه‌اش این است که در پایان فصل از بایرن مونیخ درخواست جدایی قطعی کند. این در حالیست که دروازه‌بان سوم تیم، اسون اولرایش هم تنها تا پایان فصل جاری قرارداد دارد.

از این رو قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا استفان اورتگا مورنو، سنگربان تیم آرمینیا بیلفلد را زیر نظر گرفته‌اند. او که متولد سال ۱۹۹۲ است، متولد شهر کالدن آلمان است اما والدینی اسپانیایی دارد و در اسپانیا هم بزرگ شده است. البته دوران بازیگری کالدن با تیم‌های آلمانی آرمینیا بیلفلد و مونیخ ۱۸۶۰ آغاز شده و او شناخت کافی از بوندس‌لیگا دارد.

قرارداد اورتگا با بیلفلد تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و به همین دلیل جذب او برای باواریایی‌ها هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.