دبیر کل فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، نسبت به توهین و هتک حرمت نسبت به این مربی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی تاکید کرد فدراسیون قدردان زحمات نیروهای نخبه و تاثیرگذار خود است.

در پیام تشکر کامرانی‌فر از ناظم‌الشریعه آمده است:

«محمد ناظم الشریعه از آن دست مربیانی است که بیشترین استمرار و حضور را روی نیمکت تیم ملی فوتسال داشته است. ۶ سال حضور و قهرمانی‌های پیاپی در آسیا وی را در زمره یکی از چهره‌های پر افتخار رشته فوتسال قرار داده است. شاید بتوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین خاطره جامعه از فوتسال کشور را در شکست و حذف برزیل و سکوی سومی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا جستجو کرد که با هدایت و راهبری محمد ناظم الشریعه و تلاش و پشتکار بازیکنان تیم ملی رقم خورد.

در پس هر آمدن، رفتنی است و هیچ جایگاه و سمتی ماندگار نیست. تنها اثرگذاری در زمان حضور است که یک انسان را در خاطره‌ها ماندگار می‌کند. بی‌شک باید از سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به عنوان یک فرد موثر و ماندگار نام برد. وی فردی اخلاق مدار و در عین حال پویا بود که در سخت‌ترین لحظات زندگی از جمله از دست دادن پدر ارجمند و بزرگوارش تیم ملی فوتسال را رها نکرد و بعد از مدتی کوتاه مجدد در اردوی آماده‌سازی تیم حاضر شد. این نکات مثبت و مسئولیت پذیری است که یک انسان را از دیگران متمایز می‌کند.

حال در پایان دوران خدمت به تیم ملی برای برادر ارزشمند و ارجمند خود آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم در روزهای پیش رو بهترین‌ها برای ایشان و خانواده محترمشان رقم بخورد. در خاتمه باید با ذکر چند نکته به برخی از بازیکنان محترم و زحمتکش تیم ملی فوتسال یادآوری کنم که در آموزه‌های دینی و اخلاقی ما، احترام به معلم مهمترین عنصر شناخته شده و به آن تاکید فراوان شده است. وظیفه‌ی همگی ما حفظ شان، منزلت و احترام مربی بزرگی است که بدون چشمداشت ۶ سال از بهترین لحظات عمرش را صرف آموزش و هدایت تیم ملی کشورش کرده است. به هیچ عنوان شکستن قداست و احترام سرمربیان و کادر فنی خود را بر نمی‌تابیم زیرا برای فدراسیون حفظ اخلاق و منش پهلوانی همیشه بر سایر امور اولویت داشته است.

لذا ضمن تشکر مجدد از زحمات بی‌دریغ جناب آقای محمد ناظم الشریعه این نکته را یادآور می‌شوم که هر گونه هتک حرمت و یا ناسپاسی نسبت به زحمات ایشان از نظر فدراسیون رفتاری نابخشودنی قلمداد خواهد شد و متخلفان در هر جایگاه و عنوانی به رکن قضایی معرفی می‌شوند.

همچنین جا دارد انتخاب یکی از شایسته‌ترین بازیکنان سابق فوتسال و آقای گل سال‌های سال این رشته را به عنوان سرمربی تیم ملی تبریک عرض کنم. بی‌شک یکی از نام‌های سرشناس جامعه بزرگ فوتسال در جوامع بین المللی وحید شمسایی است. فردی که در قامت بازیکن سال‌های سال افتخار و جام برای فوتسال و فدراسیون به ارمغان آورد و اینک در قامت سرمربی تیم ملی فوتسال منتظر درخشش و نقش آفرینی می‌باشد. حفظ روحیات پهلوانی، اخلاق و رفتار منطبق با اصول در کنار رشد و تعالی فوتسال از جمله سر فصل‌هایی است که فدراسیون فوتبال از وحید شمسایی انتظار دارد و بی‌شک انسان فرهیخته و ارزشمندی مانند وی می‌تواند با تلاش و کوشش سایر ارکان ذیربط، این هدف ارزشمند را محقق کند. در انتظار روزهای درخشان برای جامعه فوتسال کشور، لحظه شماری می‌کنیم و در پایان برای کادر جدید تیم ملی و همه دست اندرکاران مربوطه آرزوی موفقیت داریم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.