سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است شاگردانش در بازی شب گذشته با آرسنال به اندازه کافی خلق موقعیت نکردند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است شاگردانش در بازی شب گذشته با آرسنال به اندازه کافی خلق موقعیت نکردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل آرسنالی که از دقیقه ۲۴ در پی اخراج گرانیت ژاکا ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد، به تساوی بدون گل رضایت داد، پس از این بازی گفت: بهانه‌ای بابت ارائه چنین عملکردی نداریم، اما بنا به دلایل واضح ما باید برای این بازی تغییراتی در ترکیب به وجود می‌آوردیم.

وی افزود: واقعاً نوع شروع‌مان در این بازی را دوست داشتم و چیزی که از بازیکنانم در شروع بازی دیدم را دوست داشتم. ما تیم برتر بودیم و بازی را همانطور که می‌خواستیم آغاز کردیم. سپس بازیکن آرسنال (ژاکا) اخراج شد و در این شرایط بازی مقابل تیمی دفاعی دشوار می‌شود. در کنار این ما تصمیمات اشتباهی هم گرفتیم. به نظر می‌رسید ما احساس می‌کردیم، تحت‌فشار هستیم که این ‌معنی نداشت.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم اوضاع را با توجه به بازی دفاعی آرسنال تغییر دهیم و کورتیس جونز سعی کرد مشکلاتی را برای آنها به وجود بیاورد. به نظرم بازیکنان ما در نیمه دوم از سمت راست دست به کارهای خوبی زدند، اما نتوانستیم به اندازه کافی خلق موقعیت کنیم، آنهم در حالی که برای زمان زیادی از بازی برتری نفری داشتیم.

کلوپ که تیمش در این بازی تنها یک شوت به سمت دروازه حریف زد، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: این یک تورنمنت حذفی است و یک تقابل رفت و برگشتی است که نیمه اولش با تساوی بدون گل پایان یافت. حتی زمانی که آرسنال احساس کند در شرایط بهتری است، ما فکر نمی‌کنیم که این تقابل تمام شده است. ما خودمان را به طور ویژه برای بازی برگشت آماده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.