سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم و نقاط قوت این تیم را کنترل کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری پس از شکست یک بر صفر فجر سپاسی شیراز مقابل پرسپولیس در آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های های لیگ برتر فوتبال در فصل جاری گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و به پرسپولیس تبریک می گویم. با توجه به آنالیزی که از بازی پرسپولیس در هفته‌های اخیر داشتیم توانستیم خوب و بسته بازی کنیم.

سرمربی فجر سپاسی افزود: در شرایطی گل خوردیم که توپ ارسالی بود و به کسی هم برخورد نکرد؛ تا آن لحظه بازیکنان ما خیلی خوب نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کرده بودند.

کلانتری درباره عملکرد بازیکنان خود تاکید کرد: توپ مثل بازی‌های قبل در اختیار حریف بود و سعی کردیم از ضدحملات استفاده کنیم. چند فرصت هم ایجاد کردیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم.

او درباره شکست یک بر صفر تیمش گفت: کمی ناراحتم، چون اگر آنطور گل نخورده بودیم. شرایط برایمان فرق می‌کرد. بعد از گل هم عطش پرسپولیس کم شد و ما هم بازی رو به جلوتری داشتیم و در دقایق پایانی چند فرصت ایستگاهی کسب کردیم که از آنها هم استفاده نکردیم. آمده بودیم که با امتیاز تهران را ترک کنیم، اما نشد.

سرمربی فجر خاطرنشان کرد: مشکلاتی برای ما به وجود آمد که جایگاه فعلی فجر در شأن ما و بازیکنان و اسم فجر نیست. فکر نمی کردیم اینجا باشیم و به کمتر از رده ششم، هفتم در جدول فکر نمی کردیم. مشکلاتی داریم که بازگو کردنش درست نیست. جاهایی وقتی زور آدم نمی رسد باید به خدا واگذار کند.

کلانتری تاکید کرد: دو موضوع هم خیلی من را اذیت کرد. اول اینکه بعد از بازی با پیکان نصف تیم مصدوم شد و آن هم دلیلش زمین چمن حافظیه بود. شرمنده تیم های حریف هم هستیم که آنجا بازی می کنند و چد نفرشان هم آسیب دیدند.

وی ادامه داد: اینقدر هم نمی توانستیم بازیکن بگیریم که برایمان بازی کنند. حالا آنها رفته رفته می رسند و در نیم فصل هم بازیکن می گیریم تا انشاءالله مشکلات حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.