سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از توقف خانگی مردانش برابر ناپولی دلیل ناکامی آنها برای کسب پیروزی در این بازی را توضیح داد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از توقف خانگی مردانش برابر ناپولی دلیل ناکامی آنها برای کسب پیروزی در این بازی را توضیح داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (پنجشنبه) در مصاف خانگی برابر ناپولی - تیمی که ۹ بازیکنش را به دلیل ابتلا به کرونا، مصدومیت و حضور در جام ملت‌های آفریقا - در اختیار نداشت به میدان رفت و در حالی که نیمه اول را با شکست به پایان رساند، با گل فدریکو کیه‌زا باخت را با تساوی یک - یک عوض کرد. با این حال با توجه به اینکه حریف بسیاری از بازیکنان کلیدی‌اش را در اختیار نداشت، این تساوی برای بانوی پیر حکم یک شکست را داشت به خصوص که ناپولی تملک و کنترل بیشتری بر بازی داشت. با این حال ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری حاضر نشد قبول کند که حریف تیمی ضعیف را به میدان فرستاده است.

آلگری در این خصوص به شبکه DAZN گفت: این یک نبرد مستقیم میان دو تیمی بود که برای جایگاه‌شان در جدول می‌جنگیدند. این بار ناپولی چهار بازیکنش (چهار بازیکن ترکیب اصلی) را در اختیار نداشت و بازی قبلی ما شش بازیکن‌مان را نداشتیم. پس این اتفاقات عادی است. ما این شانس را داشتیم که از حریف پیش بیفتیم، اما کم‌دقتی‌ و شتابزدگی‌‌مان در استفاده از موقعیت‌هایی که در یک سوم دفاعی حریف به دست می‌آوردیم سبب شد که نتوانیم این کار را انجام دهیم. بعد از آنکه مساوی شدیم، دوباره شتابزده بازی کردیم.

وی افزود: ما باید نکات مثبت بازی را ببینیم و آن کسب یک امتیاز است. من دوست داشتم که تیمم در یک سوم زمین حریف با آرامش و تمرکز بیشتری بازی کند، اما خب بخشی از این وضعیت هم به خاطر خصلت بازیکنان ماست. ناپولی پاسورهای فوق‌العاده‌ای دارد. تیم ما در بخش‌هایی از بازی نیاز به پیشرفت دارد، اما در مجموع من فکر می‌کنم که عملکردمان خوب بود.

پائولو دیبالا و آلوارو موراتا دو مهاجم فعلی یوونتوس میانگین ۱۱ گل در هر فصل را برای بانوی پیر به ثبت رسانده‌اند. آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا آنها می‌‌توانند جای خالی گلزنی مانند کریستیانو رونالدو را برای یووه پر کنند، اظهار داشت: ما در این بازی انتظار حضور پررنگ‌تر هافبک‌های‌مان در حملات و یک سوم دفاعی حریف را داشتیم. تیم ما اکنون در جدول پنجم است، اما با تنها ۲۸ گل زده. پس می‌دانیم که خط حمله‌مان ضعیف است و باید برای تقویت آن کار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.