تیم فوتبال اینتر با دروازه بان تیم کامرونی تیم آژاکس به توافق رسیده است و برای فصل آینده او را به خدمت خواهد گرفت.

تیم فوتبال اینتر با دروازه بان تیم کامرونی تیم آژاکس به توافق رسیده است و برای فصل آینده او را به خدمت خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره اونانا در ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد به اینتر ملحق می‌شود اما این بدان معنا نیست که سنگربان فعلی این تیم، سمیر هندانوویچ نراتزوری را در پایان فصل ترک خواهد کرد.

دروازه‌بان کهنه‌کار اینتری‌ها تا پایان فصل جاری قرارداد دارد اما طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، قهرمان فصل گذشته سری قصد دارد با او قراردادی یک ساله پیشنهاد کند. ظاهراً شرط تمدید قرارداد هم قبول نقش جدیدش به عنوان دروازه‌بان دوم و کمک به اوانانا برای هماهنگ شدن با نراتزوری است، همان نقشی که جان لوئیجی بوفون سنگربان سابق یوونتوس سال ۲۰۱۷ پس از پیوستن وویچخ شزنی به یوونتوس از آرسنال ایفا کرد.

در همین حال سایت کالچومرکاتو نیز نوشته است که فالی رامادانی مدیربرنامه‌های هندانوویچ هم به او توصیه کرده که به دیگر تیم‌‌های سری A از جمله لاتزیو ملحق شود.

اگر هر دو دروازه‌بان در اینتر بمانند، انتظار می‌رود که سیمونه اینزاگی اوانانا را به دروازه‌بان اصلی تیم در سری A و هندانوویچ را مسئول حفاظت از دروازه تیم در جام حذفی قرار دهد و از فصل ۲۴-۲۰۲۳ هم اونانا به طور ثابت در ترکیب اصلی اینتر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.