پیش از آغاز دیدار پرسپولیس - تراکتور تبریز در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر مربی سرخپوشان به عوامل برگزاری مسابقه تذکر داد.

پیش از آغاز دیدار پرسپولیس - تراکتور تبریز در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر مربی سرخپوشان به عوامل برگزاری مسابقه تذکر داد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در چارچوب دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تصویری از این شهید و همچنین شهیدابومهدی مهندس به صورت طرح موزاییکی روی سکوهای ورزشگاه به نمایش در آمده است.

* همچنین در مراسم پیش از آغاز بازی نیز بنری از این دو شهید به همراه دو تیم وارد زمین شد و بازیکنان نیز با اهدای شاخه گل‌هایی به مقام این شهدای بزرگوار ادای احترام کردند.

* علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی بازیکنان تیم پرسپولیس و تراکتور در هنگام گرم کردن دو تیم در میانه زمین با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* حمید مطهری مربی پرسپولیس در هنگام گرم کردن تیم از عوامل برگزاری مسابقه خواست تا پیش از آغاز بازی چمن ورزشگاه کمی آبیاری شود.

* در مراسم پیش از آغاز بازی نیز مربیان دو تیم و چند بازیکن تراکتور به سمت نیمکت یکدیگر رفتند و با هم خوش و‌ بش کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )