وینگر تیم فوتبال آلومینیوم اراک توضیحاتی را درباره مصدومیتش ارائه کرد.

وینگر تیم فوتبال آلومینیوم اراک توضیحاتی را درباره مصدومیتش ارائه کرد. اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با گل‌گهر دچارش شد، گفت: من قبل از بازی هم کمی احساس درد داشتم، ولی با تلاش و زحمات پزشکان تیم به بازی رسیدم. معمولاً فشردگی بازی‌ها می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان شود و این در حالی است که تیم ما قبل از این بازی یک مسابقه ۱۲۰ دقیقه‌ای را برابر فجر سپاسی انجام داده بود. بعد از بازی پای مصدومم با دقت معاینه شد، ولی خوشبختانه در ناحیه همسترینگ پارگی یا کشیدگی دیده نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به بازی بعدی می‌رسد، تصریح کرد: پزشکان به من گفتند فعلاً یکی دو روز استراحت کنم تا ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود. من همیشه دوست داشتم به تیمم کمک کنم و امیدوارم هر چه زودتر با تیم تمرین کنم.

شریفات در پایان در مورد صحنه‌ای که بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، تصریح کرد: در آن صحنه آرمین سهرابیان روی من خطا کرد و کارشناسان داوری هم گفتند که آن صحنه خطا بود. اگر آقای بیژن حیدری پنالتی می‌گرفت من برای سومین بار در این فصل تیمم را صاحب ضربه پنالتی می‌کردم. به هر حال داور هم ممکن است اشتباه کند و تصمیمی نادرست بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.