سرمربی تیم ملی مصر از عملکرد داور ایرانی بازی شاگردانش و تونس در رقابت‌های جام کشورهای عربی ایراد گرفت.

سرمربی تیم ملی مصر از عملکرد داور ایرانی بازی شاگردانش و تونس در رقابت‌های جام کشورهای عربی ایراد گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی مصر که کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران هدایتش را برعهده دارد، امروز (چهارشنبه) با قبول شکست یک بر صفر برابر تونس از صعود به فینال جام کشورهای عربی در قطر باز ماند.

قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی بود که گویا کی‌روش از عملکرد او چندان رضایت نداشت. این در حالی بود که تیم کی‌روش با گل به خودی بازیکن خودش در دقیقه ۹۴ مغلوب شد.

سرمربی پرتغالی فراعنه پس از این شکست به خبرنگاران گفت: من برخی از تصمیمات داور در جریان بازی را درک نکردم. تیم ما یک سانتر روی دروازه حریف ارسال کرد که بازیکنان تونس هم آنجا مقابل دروازه‌شان حضور داشتند و داور آفساید اعلام کرد.

کی‌روش افزود: من نمی‌خواهم وارد مسائل مربوط به داوری این مسابقه شوم اما داور امشب پنالتی را به سود حریف اعلام کرد که هیچ کسی در زمین بازی تصور نمی‌کرد پنالتی باشد و همین تصمیم او از نظر روانی روی بازیکنان ما تأثیر منفی گذاشت. خدا رو شکر که فناوری کمک داور ویدئویی تصمیم او را لغو کرد. به نظر من فیفا باید بیشتر از این سطح داورانی که انتخاب می‌کند را بررسی کند و روی مهارت‌های آنها برای قضاوت بازی‌ها تمرکز داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )