گروه استان‌ها- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی از آمادگی کامل اراک برای میزبانی بازی سپاهان و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر خبر داد.

گروه استان‌ها- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی از آمادگی کامل اراک برای میزبانی بازی سپاهان و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر خبر داد. محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به میزبانی اراک از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: حدود ۱۰ روز پیش درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی(ره) به میزبانی اراک طرح شد که باید هماهنگی لازم با مبادی قانونی صورت می‌گرفت.

وی افزود: در نامه سازمان لیگ موضوع منوط به تائید هیئت فوتبال استان مرکزی شده بود که ما این بازی و میزبانی را فرصتی برای فوتبال استان و رونقی برای شهر می‌دانیم که با این بازی موافقت شد.

صادقی بیان کرد: به هر حال حضور دو تیم بزرگ که برند فوتبال کشور هستند در اراک یک فرصت بزرگ برای استان و فوتبال ما است. این نشان می‌دهد استان مرکزی و شهر اراک در روند فوتبال کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: از طرفی با وجود کرونا و ضرر و زیانی که بخش‌های مختلف از جمله هتل‌داری متقبل شده، قطعاً این حضور تاحدی عامل درآمدزایی برای شهر اراک است که یکی دیگر از منافع میزبانی همین رونق کاری برخی بخش‌های اراک است.

وی ادامه داد: هرچند برگزاری این بازی قدری سخت است اما با این حال استان مرکزی و شهر اراک با روی باز میزبان این دو تیم خواهد بود و با آمادگی کامل امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی از بازی داشته باشیم.

صادقی افزود: این بازی از هفته دوازدهم روز ۸ دی ماه بدون حضور تماشاگر خواهد بود، هرچند در حال حاضر بازی‌ها بدون تماشاگر هم هست اما این بازی به صورت ویژه‌تر خواهد بود و تنها عکاسان خبری و خبرنگاران اجازه حضور در مسابقه و ورزشگاه را جهت انعکاس خبرهای بازی خواهند داشت.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی خاطرنشان کرد: در هر صورت هیئت فوتبال استان مرکزی تمام تلاش خود برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برای میزبانی خوب و بدون مشکل را در دستور کار دارد و اراک آمادگی کامل برای میزبانی بازی پرسپولیس و سپاهان را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.