با پیروزی بنفش‌پوشان فلورانس برابر سالرنیتانا، روز دوم از دیدارهای هفته هفدهم سری A ایتالیا آغاز شد.

با پیروزی بنفش‌پوشان فلورانس برابر سالرنیتانا، روز دوم از دیدارهای هفته هفدهم سری A ایتالیا آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از روز دوم از هفته هفدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال فیورنتینا و سالرنیتانا در ورزشگاه آرتمیوفرانکی شهر فلورانس به مصاف هم رفتند که این بازی را فیورنتینا با نتیجه ۴ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

بوناونتورا در دقیقه ۳۱ گل نخست را برای فیورنتینا به ثمر رساند. در ادامه دوشان ولاهوویچ دو بار در دقایق ۵۱ و ۸۴ دروازه تیم میهمان را باز کرد تا پیروزی فلورانسی‌ها قاطعانه‌تر شود. گل دقیقه ۹۰ ماله هم حسن ختام پیروزی تیم میزبان بود.

فیورنتینا با این نتیجه ۳۰ امتیازی شد و با یک پله صعود بالاتر از یوونتوس در رده پنجم سری A قرار گرفت. سالرنیتانا هم که برای سیزدهمین بار در این فصل تن به شکست داد، با ۸ امتیاز همچنان در قعر جدول است.

ولاهوویچ با احتساب دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، شمار گل‌های خود در فصل جاری سری A را به ۱۵ گل در ۱۷ بازی ارتقا داد و بالاتر از ایموبیله ۱۳ گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران یوونتوس میهمان ونتزیا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۳۰ میلان در خانه اودینزه به میدان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.