شاگردان برندان راجرز با شکستی که در خانه ناپولی متحمل شدند، به کار خود در لیگ اروپا پایان دادند.

شاگردان برندان راجرز با شکستی که در خانه ناپولی متحمل شدند، به کار خود در لیگ اروپا پایان دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته ششم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا امشب (پنجشنبه) آغاز شد که در گروه A، تقابل لیون و گلاسکو رنجرز به تساوی یک-یک انجامید.

در دیگر بازی این گروه نیز اسپارتا پراگ با نتیجه ۲ بر صفر از سد بروندبی گذشت. در این گروه تیم‌های لیون و رنجرز به ترتیب با ۱۶ و ۸ امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه A را به خود اختصاص دادند و راهی مرحله حذفی شدند.

در گروه B، رئال سوسیه‌داد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پی‌‌اس‌وی آیندهوون پیروز شد و دیدار اشتورم گراتس و موناکو با تساوی یک-یک به پایان رسید. موناکو با ۱۲ امتیاز به‌عنوان صدرنشین و سوسیه‌داد با ۹ امتیاز از دور گروهی صعود کردند.

در گروه C نیز ناپولی با نتیجه ۳ بر ۲ بر لسترسیتی غلبه کرد و لژیا ورشو با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسپارتاک مسکو شد. اسپارتاک مسکو و ناپولی با ۱۰ امتیاز و بر حسب بازی رودررو، در جایگاه‌های اول و دوم جدول ایستادند و به مرحله حذفی راه یافتند. لسترسیتی هم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در گروه D نیز رویال آنتورپ با نتیجه یک بر صفر برابر المپیاکوس به برتری رسید و دیدار فنرباغچه مقابل اینتراخت فرانکفورت، با تساوی یک-یک پایان یافت. فرانکفورت که با ۱۲ امتیاز صعود خود را قطعی کرده بود، در صدر جدول ماندنی شد و المپیاکوس با ۹ امتیاز، خود را به مرحله حذفی لیگ اروپا رساند.

سایر دیدارهای این هفته از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.