مهدی طارمی اعلام کرد پورتو برای پیروزی برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

مهدی طارمی اعلام کرد پورتو برای پیروزی برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پورتوی پرتغال، مهدی طارمی درباره بازی تعیین کننده امشب گروه B لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید اسپانیا گفت: از ابتدا می‌دانستیم که این گروه بسیار دشوار خواهد بود. ما کار بزرگی انجام دادیم و یک قدم به مرحله بعدی نزدیک شدیم. بازی امشب سخت است و حریف تیم بزرگی محسوب می‌شود. پورتو هم تاریخ خودش را دارد و ما هر کاری برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم.

مهاجم تیم پورتو افزود: هر بازی برای ما یکسان است و می‌خواهیم بدون توجه به حریف پیروز شویم. با این نگاه وارد میدان می‌شویم اما به حریفان خود احترام می‌گذاریم. در هر بازی برای پیروزی تلاش می‌کنیم و امشب هم دوباره آماده انجام این کار هستیم. باید به خودمان اعتماد کنیم و هر روز برای بهتر شدن و پیروزی تلاش خواهیم کرد.

مهدی طارمی در خاتمه اظهار داشت: وقتی کاری را شروع می‌کنیم تیم مهمتر از فرد است. جشن پیروزی شادی زیادی را به همه اعضای تیم پورتو خواهد داد. این مهمترین چیز است. در پایان مهم این است که پورتو پیروز می‌شود.

در جدول رده‌بندی گروه B لیگ قهرمانان اروپا لیورپول با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و صعودش را مسجل کرد. پورتو (۵ امتیاز)، آث میلان (۴ امتیاز) و اتلتیکومادرید (۴ امتیاز) دوم و سوم هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )