سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که هدف او و شاگردانش رسیدن به فینال فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که هدف او و شاگردانش رسیدن به فینال فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش فردا (سه‌شنبه) در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری که جنگ برای صدرنشینی گروه D این رقابت‌هاست، پذیرای اینتر است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما ابتدا به بازی فردا با اینتر فکر می‌کنیم که بازی خیلی مهمی است و سپس به بازی با اتلتیکومادرید فکر خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند این فصل فاتح لیگ قهرمانان شود، اظهار داشت: من از حالا به این موضوع فکر نمی‌کنم. ما فردا مقابل تیمی سرسخت بازی داریم و می‌خواهیم در این بازی به پیروزی برسیم. ما می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. مطالبه از رئال مادرید همیشه بالا است. هواداران ما و البته باشگاه قهرمانی را از ما می‌خواهند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا رئال مادرید بخت اول قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان است؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که آیا ما بخت اول قهرمانی هستیم یا خیر، اما اطمینان دارم که برای قهرمانی می‌توانیم رقابت کنیم. اگر می‌خواهید به قهرمانی برسید، باید توانایی رقابت با بهترین تیم‌ها را داشته باشید.

کارلتو که تیمش پیش از این صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: فرقی نمی‌کند که در مرحله یک‌هشتم یا یک‌چهارم نهایی به یک تیم قدرتمند بخوریم، اگر ما می‌خواهیم قهرمان شویم، باید توانایی شکست هر تیمی را داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن تمجید از هافبک دفاعی اینتر اظهار داشت: بروزوویچ به طور حتم یکی از بازیکنان کلیدی اینتر است اما او تنها بازیکن مهم آنها نیست. ما در حال فکر کردن به این موضوع هستیم که چطور بروزوویچ را هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی مهار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.