کاپیتان تیم فوتبال نساجی معتقد است در حق این تیم به‌عنوان تنها فوتبال شمال کشور در لیگ برتر اجحاف صورت می‌گیرد.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی معتقد است در حق این تیم به‌عنوان تنها فوتبال شمال کشور در لیگ برتر اجحاف صورت می‌گیرد. حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد اظهار داشت: بعد از پیروزی برابر فجرسپاسی در هفته اول دیگر بردی به دست نیاورده بودیم و در این بازی محکوم به گرفتن سه امتیاز بودیم. خدا را شکر که در این بازی سخت برنده شدیم. البته در جدول هنوز کمی عقب هستیم و باید هر چه سریع‌تر امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

وی در مورد اولین گلی که در این فصل به ثمر رساند، تأکید کرد: روی ضربات ایستگاهی یا ضربات پنالتی این شانس را دارم که به تیمم کمک کنم و خدا را شکر که توانستم در این بازی گل بزنم. البته اگر من هم نباشم دیگر بازیکنان می‌توانند از عهده این کارها بر بیاند و مسئله مهم فقط موفقیت نساجی است.

شیری راجع به خوشحالی بعد از گلش در بازی با پدیده تصریح کرد: این چیزی بود که دخترم خواسته بود و من هم به خاطر او آن خوشحالی را انجام دادم.

مدافع نساجی در واکنش به صحبت‌های محمد مایلی‌کهن که مدتی پیش گفته بود این بازیکن باید در سال‌های گذشته در تیم ملی بازی می‌کرد، گفت: ایشان به بنده لطف دارد،‌ اما اگر هم قرار بود اتفاقی رخ دهد و من به تیم ملی دعوت شوم باید در سال‌های گذشته رخ می‌داد. البته من تلاش می‌کنم تا همیشه در بهترین فرم باشم و اگر هم به تیم ملی دعوت شوم باعث خوشحالی و افتخار من است. نکته مهم این است که همیشه بتوانم خودم را در یک سطح خوب نگه دارم.

شیری درباره کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری یادآور شد: فعلاً باید با این وضعیت کنار بیاییم. نساجی تنها نماینده شمال ایران در لیگ برتر است، ولی متأسفانه در حق این تیم اجحاف می‌شود. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.