مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد که آنها در فصل جاری تلاش خواهند کرد تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد که آنها در فصل جاری تلاش خواهند کرد تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد در هفته هشتم لیگ برتر گفت: این بازی به دلیل شرایط بد زمین چمن کیفیت چندانی نداشت، ولی هدف ما این بود که از راه‌های مختلف و هر طور که می‌توانیم به پدیده گل بزنیم. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم و البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم در این بازی بزنیم. این برد را هم به ساکت الهامی تقدیم می‌کنیم که در بازی‌های قبلی به دلیل عدم حضورش در کنار زمین خیلی استرس داشت و خدا را شکر که پاقدم او خیر بود و در بازگشت این مربی به نیمکت توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در مورد وضعیت خودش و اینکه بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت قرار گرفت، عنوان کرد: در این فصل دو بازی آنهم در زمان‌هایی کم به میدان رفتم، فصل گذشته هم که با مصدومیت سختی مواجه شدم. خیلی خوشحالم که بعد از ۱۱ ماه فیکس بازی کردم و باید از اعتماد ساکت الهامی تشکر کنم. متأسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا مصدوم شدم که این به خاطر کیفیت زمین چمن بود. البته این مصدومیت جدی نیست و تلاش می‌کنم به بازی بعدی برابر فولاد برسیم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به معضل بازی‌های خانگی نساجی و کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری تصریح کرد: استان مازندران در همه ورزش‌ها استعدادهای خوبی دارد، ولی امکانات این استان خوب نیست. امیدوارم مسئولان فکر اساسی در این زمینه کنند تا مشکل زمین چمن هم برطرف شود.

مهاجم نساجی راجع به اینکه هدف آنها قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است، اظهار داشت: وقتی فصل شروع شد هدف ما گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان بود و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. اگر هم نتوانستیم سهمیه بگیریم باید جایگاهی به دست بیاوریم که در شأن نساجی باشد. تمام هدف ما خوشحال کردن هواداران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.