ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که هنوز برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق نهایی نرسیده است.

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که هنوز برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق نهایی نرسیده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا شب گذشته (یکشنبه) یکی از شب‌‌های خوب خودش را در فصل جاری سپری کرد. او گل دوم پیروزی ۲ بر صفر تیمش را در بازی خانگی برابر جنوا به ثمر رساند تا خیال سرمربی و هواداران بانوی پیر را از بابت شکننده بودن برتری‌شان آسوده کند. مهاجم آرژانتینی که به دلیل مصدومیت شروع فصل را از دست داده بود، حالا سیری صعودی را در پیش گرفته و این در حالیست که اخیراً خبرهایی درباره تمدید قراردادش با بانوی پیر هم منتشر شده است.

پائولو دیبالا پس از این بازی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که ما بر بازی مسلط بودیم. بدون شک گل کوادرادو استرس را از ما دور کرد اما قبول دارم که خیلی زودتر از این‌ها باید کار حریف را یکسره می‌کردیم و با خیالی راحت‌تر بازی را به پایان می‌رساندیم.

دیبالا سپس به گل عجیب هم‌تیمی‌اش خوان کوادرادو که مستقیماً از روی نقطه کرنر به ثمر رسید اشاره داشت و درباره آن که یک گل المپیکی توصیفش کرد، گفت: خوان به من گفت که قرار بود ضربه‌اش به توپ یک سانتر باشد!

این دومین بازی توام با گلزنی دیبالا پس از برد یوونتوس مقابل سالرنیتانا در اواسط هفته گذشته بود. اینطور که به نظر می‌رسد مهاجم آرژانتینی در سیستم ۱-۳-۲-۴ بانوی پیر عملکرد بهتری دارد.

او در این باره اظهار داشت: بعد از بازی مقابل هلاس‌ورونا هم این سؤال را از من پرسیدید. من همیشه سعی می‌کنم روی فرم باشم اما هر سه روز بازی کردن کارتان را برای حفظ آمادگی صد درصدی سخت می‌کند. با این وجود من تمام تلاشم را خواهم کرد. می‌دانیم که تیم‌مان چه توانایی‌هایی دارد و باید در همین مسیر به حرکتش ادامه دهد تا فاصله موجود با تیم‌‌های بالای جدول را تا جای ممکن کاهش دهیم.

قرارداد دیبالا تنها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. قرار بود در هفته جاری یا آتی قرارداد او تمدید شود اما با توجه به مسائلی که به تازگی برای باشگاه پیش آمده (متهم شدن به تخلف مالی) به نظر می‌رسد که فعلاً بحث تمدید قرارداد ستاره سابق پالرمو به موضوعی کم‌اهمیت‌تر تبدیل شده و خود او هم این مسئله را تأیید کرد. او گفت: من فکر می‌کنم که باشگاه در حال حاضر مسائل دیگری دارد که باید به آنها رسیدگی کند، بنابراین ما فعلاً می‌توانیم برای تمدید قرارداد صبر کنیم. اتفاقات دیگری که دارد برای باشگاه رخ می‌دهد مهمتر هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.