نویسنده روزنامه الوطن عمان در گزارشی با انتقاد شدید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان، او را عامل همه ناکامی‎های این تیم دانست.

نویسنده روزنامه الوطن عمان در گزارشی با انتقاد شدید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان، او را عامل همه ناکامی‎های این تیم دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یادداشت صالح البارحی پیرامون عملکرد تیم ملی عمان در مسابقات جام اعراب فیفا ‌آمده است: «ما عادت داریم که کار را برای خودمان سخت کنیم، فرصت‎ها را از دست بدهیم و هیچ وقت با آرامش و اطمینان به هدف نرسیم. عادت داریم که شادی‎ها را به غم و اندوه و فرصت موفقیت را به شکست و ناکامی مبدل کنیم. در دو بازی اول جام کشورهای عربی چهار امتیاز از دست داده‏‌ایم و در دقایقی که بازیکنان ما باید در بالاترین سطح تمرکز باشند دچار بدترین اشتباهات می‏‌شوند.

برانکو سرمربی تیم ملی ما ناکارآمدی خودش را در این دو بازی به شکل کامل نشان داده است و باعث از دست رفتن نتیجه برابر عراق و قطر شد. او باعث همه این ناکامی‎ها و هدر دادن چهار امتیاز در این دو مسابقه است. عمان می‏‌توانست به راحتی از گروهش صعود کند، اما برانکو تیم را در این شرایط سخت قرار داده است و دیگر امکان صعود هم در دست خودمان نیست.

سرمربی تیم ملی عمان تغییرات عجیبی در ترکیب تیم ایجاد می‎کند که دلیل آن برای ما مشخص نیست. تنها تیم را به دفاع می‎برد و در ادامه باعث بروز اشتباهات در عقب زمین می‌شود تا حریفان به راحتی به دروازه ما نزدیک شوند و ایجاد موقعیت کنند. بازی با عراق به خوبی نشان که او در نیمه مربیان آنالیز خوبی از حریف ندارد. تعویض‎های سرمربی در این مسابقه بی‌نتیجه بود و هیچ تغییر مثبتی ایجاد نکرد. عراق با همین تغییرات در دقایق پایانی به یک پنالتی و در نهایت تساوی رسید و تلاش بازیکنان ما را بی‌نتیجه کرد.

در بازی مقابل قطر همین اشتباهات تکرار شد و بعد از گل دقیقه ۷۴ که بازی را به تساوی کشاندیم و می‏‌توانستیم همین نتیجه را حفظ کنیم، نوبت تعویض‌های عجیب برانکو رسید که باعث شد حریف به خط دفاع ما نزدیک‎تر شود و با تغییر روند بازی در دقایق پایانی به گل برسد و این بار هم زحمات بازیکنان ما بی‌نتیجه بماند. دیگر برای ما مسلم شده که برانکو توان کنترل و مدیریت دقایق پایانی مسابقه را ندارد و این موضوع در موارد متعدد به اثبات رسیده است».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )