مهدی طارمی، سردار آزمون و اللهیار صیادمنش سه مهاجم ملی پوش ایران هستند که در مجموع در ۱۵ بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مشکل گلزنی مهاجمان ایران در لیگ های اروپایی این روزها به سوژه رسانه های کشورهایی تبدیل شده است که این بازیکنان در آن حضور دارند.

مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو یکی از این نفرات است که شب گذشته هفتمین بازی بدون گل خود را پشت سر گذاشت. آخرین باری که طارمی برای پورتو گلزنی کرد، در بازی با توندلا بود که توانست سه بار دروازه این تیم را باز کند. بعد از آن پای طارمی به گل باز نشده است.

البته طارمی با پاس گل و گرفتن پنالتی توانسته تاثیر گذاری خود را در پورتو حفظ کند. او شب گذشته هم پاس گل سوم پورتو را به هم تیمی خود داد تا تعداد پاس گل خود در لیگ پرتغال را به ۵ پاس افزایش بدهد.

سردار آزمون مهاجم تیم زنیت روسیه هم تقریباً در روند مشابهی با طارمی قرار گرفته است. آخرین دیداری که آزمون برای زنیت گلزنی کرد، به بازی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به تاریخ ۱۱ آبان بر می گردد.

زنیت بعد از یوونتوس، پنج مسابقه دیگر انجام داده و آزمون در این مسابقات گلزنی نکرده است. هرچند که این مهاجم دیدار با مالمو سوئد در لیگ قهرمانان را به خاطر مصدومیت از دست داده بود اما ناکامی او در بازی های اخیر بعد از مسابقه شب گذشته زنیت با روستوف سوژه رسانه های روسی شده است.

به این دو مهاجم باید اللهیار صیادمنش مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین را هم اضافه کرد. این بازیکن ۲۰ ساله امسال عملکرد قابل توجهی در زوریا داشته اما در چهار بازی اخیر نتوانسته دروازه حریفان این تیم را باز کند.

آخرین گل صیادمنش در زوریا به دیدار با زسکا صوفیا بلغارستان در لیگ کنفرانس اروپا بر می گردد و بعد از آن در چهار بازی متوالی در گلزنی ناکام بوده است. البته صیادمنش هم مثل آزمون و طارمی باوجود گل نزدن، یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش بوده است و در نتایج و بردهای تیم اوکراینی نقش چشمگیری داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.