سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، امتیازاتی که شاگردانش تا به اینجای مسابقات لیگ برتر کسب کرده‌اند، لیاقت آنها بوده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، امتیازاتی که شاگردانش تا به اینجای مسابقات لیگ برتر کسب کرده‌اند، لیاقت آنها بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که مجدداً کنار عزیزانی هستم که با آنها زندگی کرده‌ام و از آنها خاطره دارم. همیشه دوست دارم تیمم ابتدا بازی خوبی ارائه کند و این اتفاق، همانند دیدارهای گذشته رخ می‌دهد. امیدوارم بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی باشد تا هوادارانی که این مسابقه را از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند، یک بازی بسیار خوب ببینند.

وی با بیان اینکه آلومینیوم تاکنون عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته است، تصریح کرد: دیدارهای گذشته برای ما تمام شده است و به فکر بازی‌های آینده هستیم. امتیازاتی که بازیکنان ما جمع کرده‌اند، لیاقت آنها بوده است. دیدارهای سخت خود را پشت سر گذاشته‌ایم و هنوز بازی‌های دشواری پیش رو داریم. نمی‌توانیم تیمی را ضعیف بدانیم. از شکل بازی تیمم راضی بوده‌ام؛ به ویژه در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن که بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشتیم. تاکنون چنین نمایشی ارائه نکرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تمجید از شاگردانش گفت: هر بازیکنی که خوب تمرین کند و شرایط بازی داشته باشد، به زمین می‌رود و همه بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند. پنج روز فاصله میان بازی‌ها وجود دارد و تلاش می‌کنیم بیشتر به ریکاوری بپردازیم. آماده دیدار مقابل تراکتور هستیم و ان‌شاءالله شاهد بازی خوبی باشیم.

خطیبی درباره تقابل با تراکتور که چندین سال در آن بازی و مربیگری کرده است، خاطرنشان کرد: همشهریان من همیشه به من لطف داشته‌اند و غیرت و تعصب آذربایجانی در جهان مثال‌زدنی است. من در این شهر (تبریز) به دنیا آمدم و در تبریز یا سایر شهرها، این تعصب را در خونم دارم. با این وجود اکنون سرمربی آلومینیوم هستم و به تیمم دِین دارم. مردم اراک و استان مرکزی همیشه به من محبت داشته‌اند و مرا شرمنده کرده‌اند. دوست دارم تراکتور در همه بازی‌ها موفق باشد.

وی با بیان اینکه دوست دارم مردم اراک را سربلند کند، تصریح کرد: همانطور که تبریز را دوست دارم، اراک و مردم آن را نیز دوست دارم و می‌خواهم یادگاری در این شهر بگذارم. فوتبال اراک سال گذشته پس از دو دهه، به سطح اول فوتبال ایران بازگشته و مردم اراک مطمئن باشند همانطور که با تمام وجود در تبریز تلاش کرده‌ام، همان تعصب و غیرت را خواهم داشت.

سرمربی آلومینیوم در مورد غایبان تیمش مقابل تراکتور بیان کرد: یک بازیکن مصدوم داریم که او هم در تمرین مصدوم نشد. این بازیکن به این مسابقه نمی‌رسد و سایر نفرات آمادگی خوبی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.