سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌گهر از لحاظ بازیکن و کادر فنی یکی از بهترین‌هاست و بازی کردن با این تیم خیلی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌گهر از لحاظ بازیکن و کادر فنی یکی از بهترین‌هاست و بازی کردن با این تیم خیلی سخت است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک بازی فوق‌العاده حساس بین دو تیم است. با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. گل‌گهر از لحاظ بازیکن و کادر فنی یکی از بهترین‌هاست و بازی کردن با این تیم خیلی سخت است.

وی ادامه داد: سال گذشته هم ما بازی سختی روبه‌روی گل‌گهر داشتیم. بازی‌های دو تیم تاکتیکی است که هر دو تیم را به چالش می‌کشد و باید سعی کنیم که خیلی منطقی‌تر از هفته‌های گذشته فوتبال بازی کنیم. به این راحتی نمی‌شود از گل‌گهر امتیاز گرفت فردا روز سختی است. باید فوق‌العاده تلاش کنیم و با انرژی بیشتر وارد این مسابقه شویم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومان و محرومان تیمش مقابل گل‌گهر خاطرنشان کرد: محروم که نداریم. حسن شوشتری، رضا میرزایی و سامان رنجبری مصدومان ما هستند. سایر بازیکنان‌مان مشکلی ندارند و همه سالم و سرحال هستند.

نویدکیا در مورد وضعیت سروش رفیعی و اینکه به کانادا سفر کرده است، افزود: سروش به خاطر اینکه تولد فرزندش در پیش است به کانادا سفر کرده و پیش از اینکه فصل شروع شود ما درباره این موضوع صحبت کرده بودیم و من هم قبول کرده بودم اگر چنین شرایطی برای ایشان به وجود آمد بتواند سفر کند. ما فردا و هفته آینده هم سروش را در اختیار نداریم.

وی درباره سوالی که آیا سپاهان مدعی اول قهرمانی است یا خیر، بیان کرد: من خیلی به این صحبت‌های عامیانه توجه نمی‌کنم چون تا وقتی بازی‌ها به نیم‌فصل نرسد نمی‌شود خیلی قضاوت کرد. ما باید واقعیت‌ها را خوب ببینیم به خاطر اینکه یک تیم مثل گل‌گهر الان با پرسپولیس و استقلال بازی کرده و فردا می‌خواهد با ما بازی کند ولی ما هنوز با رقیب‌های اصلی بازی نکرده‌ایم و اولین بازی مهم ما فرداست. حداقل تا نیم فصل مشخص می‌شود تیم‌ها از لحاظ کیفیتی در چه حد هستند. این واقعیت هم وجود دارد که سپاهان تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد. اگر سازمان لیگ درستی داشته باشیم و از لحاظ تاکتیکی به دیدگاه‌های خوبی برسیم حتما می‌توانیم یکی از مدعی‌های قهرمانی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.