سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی پیش روی تیمش و رسیدن توپ طلا به فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی پیش روی تیمش و رسیدن توپ طلا به فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش فردا شب (شنبه) در هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا پذیرای رئال بتیس است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: هدف ما پیروزی در بازی فرداست و اگر خوب بازی کنیم، رسیدن به این هدف‌مان آسان‌تر خواهد بود. ما برخی مشکلاتی را که در گذشته در زمینه پخش کردن توپ در زمین و دفاع کردن داشتیم، اصلاح کرده‌ایم. با دیدن تمرینات تیم و جاه‌طلبی که بازیکنان دارند، حس مثبتی دارم. رئال بتیس در جدول رده‌بندی بالاتر از ما قرار دارد، برای همین آنها رقیب مستقیم ما به حساب می‌‌آیند. این بازی برای ما حیاتی خواهد بود.

وی همچنین درباره رویارویی با بایرن مونیخ در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا که پس از بازی با بتیس خواهد بود، اظهار داشت: من تنها به بازی پیش رو نگاه می‌کنم. هر بازی برای ما مهم است و دیدار فردا هم حکم فینال را برای ما دارد، چون به ما این امکان را می‌دهد که برای قهرمانی در لالیگا بجنگیم. هنوز به بازی با بایرن مونیخ فکر نمی‌کنم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: هفته مهمی را پیش رو داریم، درست مثل هفته بعد. هر اتفاقی که در مونیخ بیفتد، ما بارسلونا هستیم و مطالبه از این باشگاه زیاد است. بارسا همیشه آرزوی بردن همه جام‌ها را دارد. هدف برنده شدن است و باید چنین ذهنیتی داشته باشیم.

ژاوی همچنین در مورد رسیدن توپ طلای امسال به لیونل مسی خاطرنشان کرد: پپ گواردیولا گفته است که دادن توپ طلا به مسی هیچ وقت تصمیم نادرستی نیست و من با این حرف موافقم. لئو بهترین فوتبالیست جهان و تاریخ است. برای اعطای توپ طلا رأی‌گیری صورت گرفت و مسی هم در نهایت برنده شد. پله هم بهترین بازیکن دوران خود بود، درست مانند مارادونا و دی‌استفانو.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به اینکه گفته می‌شود بارسلونا به دنبال جذب ادینسون کاوانی است، خاطرنشان کرد: (باخنده) شما پیش از این حرفی در این مورد از دهان من شنیده‌اید؟ کاوانی بازیکن خوبی است، اما من ترجیح می‌دهم درباره بازیکنانی که دارم، صحبت کنم.

سرمربی ۴۱ ساله آبی‌واناری‌ها در پایان راجع به هافبک هلندی‌اش که درباره او هم شایعات زیادی مطرح است، یادآور شد: فرنکی دیونگ غیرقابل انتقال است. او قادر است تفاوت را در زمین رقم بزند. او قابلیت بازی بین خطوط و رسیدن به دروازه حریف را دارد. این همان فرنکی است که ما می‌خواهیم و او در بازی با ویارئال فوق‌العاده بود.

بارسلونا در حالی از ساعت ۱۸:۴۵ فردا (شنبه) در ورزشگاه نوکمپ پذیرای رئال بتیس است که در حال حاضر با ۲۳ امتیاز و یک بازی کمتر در رده هفتم جدول رده‌بندی لالیگای ایستاده و با رئال مادرید صدرنشین ۱۳ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.