مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با تیمی بازی داریم که از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی است.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با تیمی بازی داریم که از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجتبی سرآسیابی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی است. بازیکنان و مهره‌هایی در اختیار دارد که از لحاظ کیفی شرایط خیلی خوبی دارند. سپاهان از لحاظ بازیکن غنی است و امسال هم سه تا از بهترین بازیکنان فصل گذشته به آنها اضافه شده است و تیم کاملی شده‌اند.از لحاظ کادر فنی شرایط خیلی خوبی دارند. کادر فنی با دانش و خوب و لحاظ مدیریتی تشکیلات بسیار باکیفیت و برنامه‌ریز و برنامه‌محور دارند.

وی ادامه داد: گل‌گهر هم ثابت کرده است حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این باشگاه با برنامه‌ریزی زیادی که دارد تلاش می‌کند که در لیگ برتر و در فوتبال ایران به جایگاه خیلی خوبی برد. جا دارد از جناب عتیقی هیئت مدیره محترم مجموعه گل‌گهر، جناب اسفندیاری و هیئت مدیره محترم باشگاه که زحمات زیادی در این زمینه می‌کشند تشکر کنم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان کرد: برنامه‌های زیادی برای این بازی داریم و می‌دانیم به قول آقای قلعه‌نویی در بازی فردا یک جنگ تمام‌عیار در تمامی خطوط است. بازیکنان باکیفیتی در تمامی خطوط رو‌به‌روی همدیگر قرار می‌گیرند. شرایط این بازی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ شرایط جدولی کمتر از دربی نیست و جایگاه خیلی خوبی را برای گل‌گهر متصور هستیم.

سرآسیابی افزود: توصیه‌‌های لازم توسط آقای قلعه‌نویی برای بازی فردا از لحاظ حساسیت بازی و مسائل فنی به بازیکنان شده است و در مدار بازی فردا تمرینات طراحی شده است. آماده هستیم برای اینکه با یک شرایط خیلی خوبی وارد زمین شویم. می‌دانیم که جای هیچ اشتباهی نیست و با تمام تمرکز و تلاش‌مان باید در بالاترین سطح‌مان باشیم.

وی گفت: باید از بازیکنان خوب‌مان که در این هفت هفته در این مدار بودند تشکر کنم. تلاش خیلی زیادی کردند و علیرغم اینکه شاید جایگاه خودمان را بیشتر و بالاتر از این می‌دانیم. تا همین جا هم تلاش‌های بسیار زیادی از طرف بازیکنان باکیفیت‌مان با یک همدلی خیلی خاصی در تیم حاکم شده است و برای ارتقاء آن تلاش خیلی بیشتری خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا بیان کرد: بهنام برزای، فرشید باقری و اریک بایناما را در تمرینات نداشتیم. برای استفاده از دو بازیکن داخلی‌مان تلاش خیلی زیادی شده اما قطعاً آنها هم در بازی حضور نخواهند داشت. از طرف کادر پزشکی تلاش زیادی شده تا شرایط اریک مساعد شود تا بتواند به این بازی برسد.

سرآسیابی در پاسخ به سوالی در مورد مهاجم جدید تیم گل‌گهر خاطرنشان کرد: یک بازیکن در تمرینات حاضر شد ولی از لحاظ فنی قابل قبول نبود. چند روزی با تیم تمرین کرد و میهمان ما بود ولی در بین بازیکنان جایی نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.