مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که در فوتبال، فقط زیبا کردن مهم نیست و کسب نتیجه اهمیت بیشتری دارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که در فوتبال، فقط زیبا کردن مهم نیست و کسب نتیجه اهمیت بیشتری دارد. میلاد میداوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط استقلال و عدم پیروزی آبی‌پوشان در چهار بازی گذشته گفت: استقلال خوب بازی می‌کند و در بازی با صنعت نفت هم چند موقعیت حساس را از دست داد، ولی در فوتبال فقط خوب بازی کردن مهم نیست و این موضوع باید همراه با کسب پیروزی باشد. طبیعتاً کسب چهار تساوی پیاپی نمی‌تواند چندان خوب باشد، ولی مطمئناً کادر فنی استقلال راه حلی را پیدا خواهد کرد تا این تیم بتواند در بازی‌های آینده به پیروزی برسد.

وی در واکنش به برخی انتقادها از عملکرد ژستد خاطر نشان کرد: اگر یادتان باشد زمانی که دیاباته به استقلال آمد چند هفته طول کشید تا به شرایط آرمانی برسد. من فکر می‌کنم از حالا نمی‌توان در مورد عملکرد ژستد نظر قطعی داد و قضاوت در مورد این بازیکن زود است، اما امیدوارم ژستد بتواند در بازی‌های آینده برای استقلال گل بزند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار فردای این تیم مقابل پرسپولیس و اینکه آیا شاگردان مجیدی می‌توانند در این بازی به پیروزی برسند، اظهار داشت:‌ فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و دربی هم شرایط خاص خودش را دارد. من به‌عنوان یک هوادار آرزو می‌کنم که استقلال در این بازی برنده از زمین مسابقه بیرون بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.