مدیر تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی این تیم با استقلال گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم به بعضی مسائل ورود کند چون تنش‌هایی پیش رو است.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی با اشاره به دیدار روز شنبه استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: برد در دربی برای ما مهم است همانطور که برای آنها (استقلال) مهم است. تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار می بریم.

مدیر پرسپولیس درباره وضعیت مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: یکی دو مصدوم داریم. ۲۴ ساعت تا بازی فرصت باقی مانده است. اجازه بدهید ببینم می شود. هرکسی نرسد جایگزین های خوبی داریم که تلاش می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

پیروانی در توضیح غیبت یحی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تاکید کرد: خبرنگاران دلگیر نباشند. گل محمدی ۴۸ ساعت مریض بوده و زیر سرم رفته است. گل محمدی سرما خورده است. او دو بار تست داده ولی خدا را شکر کرونا ندارد. او تمام تلاشش را می کند که به بازی فردا برسد چون یکی از ارکان اصلی تیم است.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد: باور کنید گل محمدی مریض بوده است. همین که مطهری به نشست خبری آمده، نشان می دهد به جامعه احترام گذاشته است.

پیروانی که با برنامه «ورزش و مردم» گفتگو می کرد، همچنین در خصوص احتمال تکرار اتفاقات بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان و جنگ تبلیغات محیطی اظهار کرد: امروز در جلسه هماهنگی پیش از بازی با استقلال گفتم اتفاقی رخ ندهد که مثل نفت مسجد سلیمان تیم را زود به سمت ورزشگاه حرکت بدهیم و بازیکنان گرم کنند و آن اتفاقات تکرار شود. رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان پدر و بزرگتر به این مسئله ورود کند.

وی ادامه داد: الان سازمان لیگ می گوید مجری تبلیغات من هستم. نماینده -باشگاه استقلال- می گوید نشست خبری را خودمان می گذاریم و گفتند فردا هم خودمان مجری هستیم. تنش هایی پیش رو است. خواهش می کنم رئیس فدراسیون ورود کند و تصمیمی بگیرد.

مدیر تیم پرسپولیس همچنین در خصوص برگزاری نشست خبری فرهاد مجیدی در هتل گفت: قانون می گوید میزبان همراه با هیات فوتبال نشست خبری را برگزار کند ولی آیا امروز این اتفاق افتاده که حریف ما خودش نشست خبری برگزار می کند؟ فردا برای ما تنش و حاشیه نشود؟ الان هواداران ما هم توقع دارند و می گویند چرا این اجازه به تیم حریف داده شده است ولی شما این کار را نمی کنید. اتفاقات یکی دو هفته اخیر اصلا قشنگ نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )