مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس با اشاره به تکرار اشتباهات مدیریتی در این باشگاه گفت: تمام این اتفاقات به خاطر کارهایی است که آقایان انجام می دهند و هوادار و بازیکن را آزار می دهند.

محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کافی است نگاهی به تصمیمات مدیریتی چند سال اخیر پرسپولیس داشته باشید. رفتارهای پر از اشتباهی داشته‌اند که همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داد و روی روند فنی و امتیاز گیری آنها نیز تأثیر گذاشته بود.

مربی پیشین دروازه‌بان های تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وزیر ورزش عنوان کرده بود مسائل مدیریتی ربطی به نتیجه‌گیری فنی ندارد، یادآور شد: بدون شک این بی تدبیری‌ها روی مسائل فنی در باشگاه داری به روش فعلی فوتبال ایران تأثیرگذار است. وقتی یک تیم نمی‌داند چه کسی بالای سرش است قطعاً از این لحاظ هم به مشکل می‌خورد. به همین خاطر است وقتی مدیریت فوتبال ایران ضعیف می‌شود سرمربی و بازیکنان دچار استرس می‌شوند.

سیدی ادامه داد: همین موضوع کار را برای یحیی گل محمدی هم سخت کرد اما او نشان داد مدیریت خوبی در رختکن دارد و می‌تواند تمرکز را در تیمش ایجاد کند.

او درباره عملکرد حامد لک پس از دو هفته نیمکت نشینی گفت: حامد لک بالاخره ذهنش را آماده بازی کرد. شوکی که این تیم با رادوشوویچ به حامد لک داد بسیار مثبت بود.

دستیار پیشین گابریل کالدرون در ایران درباره نحوه برخورد پرسپولیس با مربی خود افزود: گابریل کالدرون وقتی در ایران بود به تمام مسائل داخلی احترام می‌گذاشت ولی نگاه حرفه‌ای به فوتبال داشت. او نمی‌توانست ببیند مدیران ورزشی در کارهایش دخالت می‌کنند. او را اخراج کردند و با بی توجهی محض باعث دل زدگی چنین مربی موفقی شدند.

او با اشاره به برخورد مشابه با سایر مربیان و بازیکنان پیشین تیم تاکید کرد: تمام ما توافق کردیم تا روزی که کار کردیم پول ما را بدهند. آقایان برای فرشاد احمدزاده و شایان مصلح هم که در قهرمانی‌ها نقش داشتند احترامی نگذاشتند. کسانی در همان باشگاه هستند که می‌گویند بروید شکایت کنید تا به شما پول بدهم. بارها گفتیم نمی‌خواهیم مقابل هوادار قرار بگیریم اما آنها می‌گفتند بروید شکایت کنید.

سیدی در پایان از دربی ۹۷ پایتخت پیش بینی کرد و گفت: فکر می‌کنم بازی فنی خیلی خوبی را شاهد باشیم. واقعاً امیدوارم هواداران هم بیایند تا جامعه هم از تماشای این بازی لذت ببرد. شک نکنید یکی از بهترین دربی‌ها رقم می‌خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.