سرپرست کمیته فوتسال از ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال، تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سرپرست کمیته فوتسال از ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال، تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی که قبل از جام جهانی فوتسال انجام شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست انجام دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده بود، در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در پارمای ایتالیا، به مصاف تیم ملی این کشور خواهیم رفت.

وی‌ افزود: حضور در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت با تیم‌های مطرح جهان، قطعاً می‌تواند برای تیم ملی فوتسال ما مثمر ثمر و آثار خوبی درپی داشته باشد و فرصت خوبی را جهت ارزیابی تیم در اختیار کادر فنی قرار می‌دهد. ضمن اینکه پذیرش دعوت بین‌المللی از سوی فدراسیون فوتبال ایران در این دوره و پیروی تأکید رئیس فدراسیون، از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه‌های بین‌المللی، نسبت به تعهدات پایبند و فعال باشیم تا فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون تصریح کرد: متأسفانه در دور قبل شاهد بودیم که در دیدار با اسپانیا و برزیل علی‌رغم پذیرش دعوت از سوی فدراسیون ایران، این تعهد عملی نشد که بی‌شک به وجهه فوتبال کشور خدشه وارد می‌کند.

اصولی درباره زمان اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا گفت: ۲۷ آذر عازم ایتالیا خواهیم بود و تیم ملی اول دی به تهران باز می‌گردد. پیش از اعزام، یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که با نظر کادر فنی انجام خواهد شد. ضمن اینکه در این دو دیدار، ناظم‌الشریعه با توجه به قراردادی که تا پایان سال با فدراسیون دارد، تیم ملی فوتسال را به‌عنوان سرمربی تیم همراهی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.