گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا در اصفهان بازی بسیار مشکلی برابر سپاهان داریم، چون سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ است.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا در اصفهان بازی بسیار مشکلی برابر سپاهان داریم، چون سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شاهرخ بیانی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به هواداران خوب نساجی و همچنین هواداران تیم سپاهان سلام و درود می‌فرستم. فردا در اصفهان بازی بسیار مشکلی برابر سپاهان داریم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و امیدوارم بتوانیم با دست پر از این بازی بیرون بیاییم.

وی افزود: می‌دانیم سپاهان از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمند است، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از ساختار تیمی بسیار منسجمی برخوردار است و به همین دلیل صدرنشین لیگ است، اما نساجی قائم‌شهر نیز تیم بسیار جوان و پر انگیزه‌ای است و امیدوارم فردا یکی از زیباترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با سپاهان گفت: در فوتبال همیشه بازیکن مصدوم داریم اما تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند و بازیکنان جوان یا نیمکت‌نشین ما تفاوتی با بازیکنان ثابت ترکیب تیم ندارند. فردا با تمام قوا به زمین می‌رویم و مطمئن هستم بازی زیبایی انجام می‌دهیم، به خصوص اینکه می‌دانیم سپاهان ضد فوتبال بازی نمی‌کند و فوتبال روی زمین ارائه می‌دهد و ترکیب فوتبال سپاهان و نساجی، بازی زیبایی از آب درمی‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.