مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که یک لحظه غفلت در دیدار مقابل گل‌گهر باعث ضربه خوردن این تیم می‌شود.

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که یک لحظه غفلت در دیدار مقابل گل‌گهر باعث ضربه خوردن این تیم می‌شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: فردا با تیمی بازی داریم که از نظر کادر بازیکنان، کادر فنی و امکانات در سطح بالایی است. این مسئله کار را برای ما سخت می‌کند و بچه‌های ما نباید مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی شوند و اگر یک لحظه غفلت کنیم، از این تیم ضربه خواهیم خورد. امیدوارم یک روز کامل و بدون اشتباه داشته باشیم و یک بازی خوب و جذاب را شاهد باشیم.

وی درباره تغییر ورزشگاه خانگی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: کیفیت زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج هم به دلیل بازی‌های متعددی که روی آن انجام می‌شد، خیلی پایین آمده بود. فکر می‌کنم هر روز یک مسابقه در این ورزشگاه انجام می‌شد که باشگاه ما زحمت کشید و خیلی تلاش شد تا ورزشگاه پاس قوامین را که کیفیت خوبی دارد، فراهم کنند. قطعاً این ورزشگاه روی بالا رفتن کیفیت بازی تأثیر می‌گذارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره قضاوت ترابیان در دیدار این تیم برابر گل‌گهر که داور باتجربه‌ای نیست، یادآور شد: در بازی قبلی ما داور اشتباهات تأثیرگذاری کرد که در مصاحبه بعد از بازی هم خسته نباشید گفتم، اما در صحنه‌ای که روی خط محوطه جریمه روی بازیکن ما خطا شد، اتفاقی بود که می‌توانست نتیجه بازی را برگرداند. امیدوارم فردا کیفیت داوری طوری باشد که هیچکدام از تیم‌ها ضربه نخورند.

حسینی با انتقاد از کمیته داوران در چیدمان داوری‌های هفته هفتم تصریح کرد: نکته جالب این هفته، قضاوت ندادن به داوران باتجربه است. نمی‌دانم به خاطر برگزاری دربی هفته بعد بوده است یا نه، اما تصمیم‌گیری جالبی برای سایر تیم‌ها نیست. در یک مسابقه رکن داوری خیلی اهمیت دارد و اگر قرار باشد در یک هفته به چهار پنج داور خوب استراحت بدهند، روی کیفیت کار داوری تأثیر می‌گذارد. امیدوارم چنین اتفاقی رقم نخورد و داور بازی فردا به بهترین شکل قضاوت کند و هیچکدام از تیم‌ها از ناحیه داوری ضربه نخورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.