ماجرای استفاده از مهاجم گابنی گل‌گهر برای این تیم دردسرساز شده و پس از دیدار با استقلال مسئولان این تیم در دو راهی سختی قرار گرفته‌اند.

ماجرای استفاده از مهاجم گابنی گل‌گهر برای این تیم دردسرساز شده و پس از دیدار با استقلال مسئولان این تیم در دو راهی سختی قرار گرفته‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دیدار هفته ششم مقابل استقلال از اریک باگناما، مهاجم گابنی خود استفاده کرد و پس از آن اعلام شد استقلالی‎ها به مدارک و مستندات ثبت این قرارداد بازیکن اعتراض کرده و خواستار تغییر نتیجه بازی شدند.

بر مبنای ادعای باشگاه استقلال که پیش از این هم مطرح شده بود و با توجه به قانون جذب بازیکن خارجی، مهاجم گل‌گهر سابقه حضور در بازی‎های تیم ملی گابن در دو سال گذشته را نداشته و نامه ارائه شده در خصوص حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی کشورش مطابق با واقعیت نیست.

در صورت اثبات این ادعا استقلالی‌ها مدعی صدور حکم انضباطی و برتری ۳ بر صفر در دیدار برگزار شده مقابل گل‌گهر هستند که این پرونده را به یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فصل مبدل خواهد کرد. حالا کادر فنی گل‌گهر در یک دو راهی دشوار قرار دارد. در صورتی که این باشگاه در بازی فردا مقابل پیکان از باگناما استفاده کند، احتمال شکایت پیکانی‌ها هم مشابه درخواست باشگاه استقلال وجود دارد و در صورت اثبات این ادعا گل‌گهر در دو بازی پیاپی خودش مقابل رقیبان جدول مغلوب خواهد شد.

در صورتی که کادر فنی گل‌گهر از باگناما در این بازی استفاده نکند هم این اتفاق تبعاتی برای نماینده سیرجان به همراه دارد چرا که نشان می‎دهد مسئولان این تیم در خصوص مستندات و مدارک بازیکن گابنی دچار تردید هستند و از این نظر به نوعی باز هم ادعای استقلال مورد تأیید قرار می‌گیرد.

دو راهی بازی کردن یا نکردن باگناما حالا یکی از ابهامات دردسرساز برای گل‌گهر به شمار می‎رود و باید دید مسئولان و مربیان این باشگاه چه تصمیمی در خصوص بازیکن گابنی خود اتخاذ خواهند کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )