مدیران باشگاه بارسلونا پیش از نبرد با زیردریایی زرد، مرتکب اشتباهی شدند که سوژه طنزپردازی کاربران فضای مجازی شد.

مدیران باشگاه بارسلونا پیش از نبرد با زیردریایی زرد، مرتکب اشتباهی شدند که سوژه طنزپردازی کاربران فضای مجازی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس؛ در هفته‌های اخیر خبرها و گزارش‌های فراوانی درباره بی‌اعتقادی کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا به بازیکن جدید تیم لوک دی‌یونگ و احتمال جدایی او از کاتالان‌ها در بازار ژانویه یا تابستان منتشر شد. مهاجم هلندی در آخرین روز بازار تابستانی امسال از سویا به بارسلونایی پیوست که در آن زمان توسط هموطنش رونالد کومان هدایت می‌شد. او اما آنقدر که کومان انتظار داشت نتوانست کار خاصی انجام دهد. با اخراج کومان و روی کار آمدن ژاوی هرناندس هم شانس این بازیکن هلندی برای تبدیل شدن به مهره‌ای کلیدی در ترکیب اصلی بارسلونا کمتر از قبل شد.

کمرنگ بودن نقش لوک دیونگ در بارسلونا اما روز گذشته (شنبه) شاید بیش از هر زمان دیگری محرز شد وقتی که نام این بازیکن در لیست بازیکنان تیم برای مصاف با ویارئال قرار نگرفت؛ البته نه به خاطر اینکه ژاوی او را در فهرست قرار نداده بود بلکه به دلیل اینکه مسئول سایت اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی باشگاه فراموش کرده بود که دی‌یونگ هم شانس بازی مقابل زیردریایی زرد را دارد. به این ترتیب فهرست اولیه‌ باشگاه بدون نام دیونگ منتشر شد و برای بسیاری از خبرنگاران و هواداران این سؤال پیش آمد که چرا بدون اعلام قبلی و وجود هیچ مصدومیت یا محرومیتی برای بازیکن هلندی، ژاوی روی نام او خط کشیده است و اگر قرار نیست او مقابل ویارئال بازی کند چرا همراه با تیم به ویارئال سفر کرده است.

همین مسئله سبب شد تا مسئولان رسانه‌ای باشگاه متوجه اشتباه خود شوند و آنها با انتشار فهرستی جدید نام دیونگ را به سایر بازیکنان ژاوی هرناندس اضافه کردند، هر چند مهاجم هلندی مثل ۴ بازی قبلی بارسلونا پس از اخراج رونالد کومان، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.