سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل ونتزیا در سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل ونتزیا در سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل ونتزیا در هفته چهاردهم سری A ایتالیا و کم کردن فاصله‌شان با ناپولی صدرنشین به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما در دوره خوبی از فرم‌ و شکل‌مان هستیم. این سومین بازی‌مان در ۶ روز گذشته بود، اما شخصیت بالای خود را نشان دادیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: تنها نکته منفی این است که ما باید گل دوم را زودتر به ثمر می‌رساندیم چون ونتزیا یکی از شگفتی‌سازان این فصل است و خوب نیست که بازی را طوری پیش ببریم که هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. ما اینتر هستیم و باید کار حریف را زودتر تمام کنیم اما در این شرایط بابت کسب این پیروزی خوشحال هستیم.

اینزاگی که با وجود جدایی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی، در اینتر عملکرد بهتری حداقل در رقابت‌های اروپایی نسبت به آنتونیو کونته داشته، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: اینتر قهرمان ایتالیاست، برخی گفته‌اند که این سال جابجایی برای اینتر است و تنها باید به فکر نجات باشگاه بود اما من در باشگاهی هستم که از تمامی جنبه‌ها مرا حمایت کرده و بازیکنانی فوق‌العاده را در اختیار دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شما در پیش‌فصل به بازیکنان‌تان گفته‌اید که باید ثابت کنند که می‌توانند بدون لوکاکو و حکیمی هم به قهرمانی برسند؟»، اظهار داشت: نیازی به گفتن چنین چیزی نبود. من بازیکنان سطح بالایی را تمرین می‌دهم که فراتر از آن انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستند. اریکسن هم یکی از آن بازیکنانی است که نیمه دوم فصل گذشته شگفت‌انگیز بود اما ما حالا او را در اختیار نداریم.

سرمربی اینتر در جمع‌بندی صحبت‌هایش تأکید کرد: فرایند رشد تیم بدین صورت است که ما بازیکنانی را مورد استفاده قرار می‌دهیم که در ایده فوتبالی ما کاربردی هستند و با همین روند هم به کارمان ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومیت متئو دارمیان هم جدی نباشد. ما کمی نگران هستیم، چون او از ناحیه ران پای چپش درد داشت و از ما خواست که او را بیرون بکشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.