مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان برابر نفت با احتیاط بازی خواهند کرد، گفت: سرخابی ها در هفته قبل از دربی، سه امتیاز را فدای این بازی می کنند.

غلام رضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: باز هم باید شاهد دو جدال استقلالی قدیمی با یکدیگر باشیم. منصوریان و مجیدی سالها با یکدیگر هم بازی بودند اما حالا مجبورند رو در روی یکدیگر قرار گیرند. البته با توجه به درپیش بودن دربی نود و ششم، مطمئناً همانند سالهای گذشته استقلال و پرسپولیس سه امتیاز قبل دربی را فدای این بازی خواهند کرد.

فتح آبادی تأکید کرد: هر دو تیم نمی خواهند قبل از دربی، بازیکن اخراجی داشته باشند و یا مصدوم بدهند. بنابراین رعایت کامل احتیاط را می کنند تا بتوانند با تمامی نفرات خود در آن دیدار حساس مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

وی افزود: منصوریان در چند هفته اخیر عملکرد بدی نداشته است. اگر چه برابر پرسپولیس شکست خورد اما می توانست در ثانیه های پایانی بازی به تساوی دست پیدا کند اما به طور حتم، برنامه ریزی دقیقی برابر دیدار با استقلال کرده تا بتواند در آبادان از حریف خود امتیاز بگیرد و این مسئله باعث خواهد شد تا شاهد یک بازی زیبا از نفت آبادان مقابل استقلال باشیم.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی باید به گونه ای عمل کند که هم این بازی را از دست ندهد و هم نفراتش سالم به دربی برسند. او و دستیار ایتالیایی اش، گابریل پین برنامه ریزی دقیقی برای این دو دیدار خواهند کرد تا بتوانند از این دو دیدار با موفقیت عبور کنند.

فتح آبادی در خصوص اتفاقاتی که برای استقلال قبل از دیدار برابر گل گهر افتاد و دو بازیکن خارجی این تیم نتوانستند بازی کنند، گفت: تا جایی که می دانم کادر فنی استقلال می دانست که نمی تواند از یامگا و ژستد در بازی با گل گهر استفاده کند اما اینکه چرا آنها را در ترکیب ۱۱ نفره قرار داده بود، جای تعجب داشت.

مهاجم پیشین استقلال تصریح کرد: سازمان لیگ رسماً اعلام کرده بود که این دو بازیکن تعهدشان تمام شده و اگر ضمانت نامه بانکی نداشته باشند، اجازه بازی نخواهند داشت. البته گفته می شود مشکلات این دو بازیکن تا قبل از بازی با نفت حل خواهد شد و در این یکی دو روز هم مدیران استقلال و سازمان لیگ بارها علیه یکدیگر صحبت کردند اما در مجموع استقلال بود که دو امتیاز حساس را از دست داد که می تواند در پایان لیگ برای آبی پوشان دردسرساز شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال و پرسپولیس هفته هفتم را با یک بازی خوب به پایان برسانند. نتایج را فدای نتیجه دربی نکنند زیرا آن دیدار هیچ وقت زیبا از آب در نیامده و دو تیم برای اینکه بازنده نباشند، همیشه احتیاط را در دستور کار خود قرار می دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.