بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد دو بازیکن خارجی این تیم در هفته هفتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان بازی خواهند کرد.

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد دو بازیکن خارجی این تیم در هفته هفتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان بازی خواهند کرد. بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند هم بدون مشکل خاصی با ما تمرین کردند. البته بابک مرادی در تمرینات غایب است و همچنان در اختیار باشگاه قرار دارد.

وی در مورد وضعیت دو بازیکن خارجی استقلال برای حضور در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر تصریح کرد: باشگاه در حال انجام کارهای مربوط به این دو بازیکن است. یامگا و ژستد مشکلی برای همراهی تیم ندارند و می‌توانند در بازی با صنعت نفت به میدان بروند.

طاهری راجع به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت بازی صنعت نفت - استقلال خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها خاطره خوبی از قضاوت اکبریان ندارند. امیدوارم این خاطره با قضاوت خوب و عادلانه اکبریان در این بازی، از ذهن استقلالی‌ها پاک شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار این تیم با شاگردان علیرضا منصوریان اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی استقلال همیشه برای برد بازی می‌کند و امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم و خودمان را آماده دربی کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )