هافبک هجومی آرژانتینی سابق تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و لیورپول پس از بالغ بر دو دهه حضور در مستطیل سبز سرانجام به دوران بازیگری خود پایان داد.

هافبک هجومی آرژانتینی سابق تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و لیورپول پس از بالغ بر دو دهه حضور در مستطیل سبز سرانجام به دوران بازیگری خود پایان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ماکسیمیلیانو رودریگس، هافبک هجومی سابق تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و لیورپول پس از ۲۲ سال فوتبال بازی کردن، روز گذشته (جمعه) سرانجام کفش‌های خود را آویزان کرد.

رودریگس ۴۰ ساله که دوران بازیگری‌اش را سال ۱۹۹۹ در تیم شهر زادگاه خود (روساریو) نیوولزاولدبویز آغاز کرد، سال ۲۰۰۲ وارد فوتبال اروپا شد و پیراهن اسپانیول را به تن کرد. او سه سال بعد به عضویت باشگاه اتلتیکومادرید در‌آ‌مد و پس از ۵ سال بازی در روخی بلانکو به لیورپول ملحق شد.

رودریگس سال ۲۰۱۲ به کشورش برگشت تا دوباره به نیوولز اولدبویز ملحق شود و بعد از ۵ فصل بازی در این تیم به اروگوئه رفت تا یک فصل بازی برای تیم پنیارول را هم تجربه کند، تجربه‌ای که خیلی موفق نبود و به همین دلیل او بعد از یک سال (سال ۲۰۱۸) دوباره به نیوولز برگشت و سرانجام در این تیم بازنشسته شد.

رودریگس که در ۵۷ بازی ملی‌اش برای آرژانتین در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ موفق به ثبت ۱۶ گل ملی هم شد، در فوتبال اروپا فقط یک جام برد که با قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس در فصل ۱۲-۲۰۱۱ حاصل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.