مدافع چپ تیم فوتبال چلسی تا پایان سال جاری میلادی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

مدافع چپ تیم فوتبال چلسی تا پایان سال جاری میلادی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بن چیلول که در برتری ۴ بر صفر سه‌شنبه شب چلسی مقابل یوونتوس در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه زانو مصدوم شد، تا پایان سال جاری میلادی قادر به همراهی آبی‌پوشان لندنی نیست. چلسی در حال بررسی این موضوع است که آیا این مدافع انگلیسی به جراحی رباط صلیبی قدامی نیاز دارد یا خیر که او را حداقل به مدت ۶ هفته به دور از ترکیب آبی‌های لندنی نگه می‌دارد.

توماس توخل در آستانه دیدار فردا شب شاگردانش مقابل منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در خصوص وضعیت مدافعش گفت: چیلول از ترکیب تیم بیرون است. او یک آسیب جزئی از ناحیه رباط صلیبی قدامی خود دارد و تصمیم بر این است که آن را محافظه کارانه درمان کنیم. ۶ هفته آینده داستان را بازگو خواهد کرد که آیا او این مصدومیت را رفع کرده و به طور کامل در دسترس خواهد بود یا اینکه او به جراحی نیاز دارد.

حتی اگر بن چیلول به عمل جراحی نیاز نداشته باشد، او تا اوایل ماه ژانویه ۲۰۲۲ به دور از ترکیب چلسی خواهد بود و بیش از ۱۲ بازی تیمش از جمله تقابل با لیورپول و منچسترسیتی را از دست خواهد داد.

مصدومیت چیلول، راه را برای بازگشت مارکوس آلونسو به ترکیب اصلی باز می‌کند، کسی که از ماه سپتامبر در رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم تحت‌هدایت توخل به میدان نرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.