سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت که ترجیح می‌داد برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل پرتغال قرار نگیرد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت که ترجیح می‌داد برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل پرتغال قرار نگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتفاقی که علاقه‌مندان فوتبال از آن هراس داشتند، در قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا رخ داد و یکی از تیم‌های ایتالیا و پرتغال، از صعود به جام جهانی ناکام می‌ماند. پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ و ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ هستند و یکی از آنها، جایی در معتبرترین تورنمنت فوتبال جهان نخواهد داشت.

روبرتو مانچینی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «RAI۲» درباره قرعه آتزوری اظهار داشت: این قرعه می‌توانست برای ما بهتر باشد. قطعاً ما و پرتغال در دور اول پلی‌آف باید مقدونیه و ترکیه را شکست بدهیم. این دیدارها به‌صورت تک‌بازی برگزار می‌شود و این شیوه، همیشه کار را دشوار می‌کند. ما اعتماد به نفس و دیدگاهی مثبت داریم؛ به‌ویژه در شرایط دشوارتر.

ایتالیا در گروه C انتخابی جام جهانی با سوئیس، ایرلند شمالی، بلغارستان و لیتوانی همگروه بود که با کسب دو امتیاز کمتر از سوئیس، از صعود مستقیم بازماند. مانچینی با اشاره به این گروه تصریح کرد: در دور انتخابی گروهی عالی داشتیم و حتی مقابل سوئیس هم شایسته پیروزی بودیم، اما صعود نکردیم. ما باید بازی بزرگی نمایش بدهیم و سپس به فکر فینال باشیم.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص دیدار احتمالی با پرتغال، در صورت غلبه بر مقدونیه گفت: ما ترجیح می‌دادیم با پرتغال روبرو نشویم و احتمالاً آنها هم نمی‌خواستند در مسیر ما باشند. در دسترس بودن همه بازیکنان در دیدارها نیز اهمیت دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )