برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان حاشیه امن دوباره ای را برای کادر فنی و بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو پیروزی در ابتدای فصل مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر، خیلی زود در لیگ بیست و یکم شکست را تجربه کند.

شاگردان یحیی در ادامه این رقابت‌ها تن به تساوی مشابه یک - یک مقابل گل گهر سیرجان و مس رفسنجان دادند تا رفته رفته به موج انتقادات از عملکرد فنی بازیکنان و استراتژی‌های کادر فنی پرسپولیس افزوده شود.

از این رو یحیی گل محمدی برای بازگشت به ساحل امن آرامش چاره‌ای جز کسب سه امتیاز در جدال با شاگردان علیرضا منصوریان در نفت آبادان نداشت.

پرسپولیس در حالی مقابل نفت آبادان بازی کرد که یحیی برای رسیدن به سه امتیاز آن لحظات پر استرسی را به خاطر عدم دقت بازیکنان و تیم داوری تجربه کرد.

جوش و خروش او در کنار زمین و فریادهایش بر سر بازیکنان در اجرای دقیق تاکتیک‌های تهاجمی باعث شد تا نگاه دوربین‌های عکاسان و پخش زنده تلویزیونی بارها به او جلب شود.گل محمدی در این دیدار باز هم روی تاکتیک همیشگی خود اصرار داشت.

سرخ‌ها در تقابل با شاگردان علیرضا منصوریان ۶۹ درصد مالکیت توپ داشتند تا بیشترین دقایق بازی را تحت اختیار بگیرند. آماری که سهم نفتی‌ها را به ۳۱ درصد رساند تا طلایی پوشان فوتبال باشگاهی کشور حرفی برای گفتن نداشته باشند.

پرسپولیس برای حمله به سمت دروازه نفت آبادان بازی رو به جلو را در دستور کار داشت. نیمکت نشینی رضا اسدی سبب شد تا احسان پهلوان قبل از مصدومیت و کمال کامیابی نیا پس از ورود به زمین به خوبی بتوانند هافبک‌های تهاجمی نظیر مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه را صاحب توپ کنند.

سرخ‌ها ۱۴ بار سمت دروازه میهمان حمله کردند که سهم مهدی ترابی در نفوذ به دفاع حریف بیشتر از بقیه بود.

عیسی آل کثیر با وجود عدم گلزنی در این دیدار یکی از چهره‌ای تأثیر گذار در برد پرسپولیس بود. او با شوت‌های ناگهانی خود و ایجاد فشار روی مدافعان نفت آبادان باعث شد تا آنها نتوانند خیلی جلو کشیده و همین امر باعث شد تا پرسپولیس بیش از ۵۰ دقیقه از زمان بازی، توپ را در زمین حریف به گردش در آورد.

پرسپولیس پس از دو تساوی متوالی بار دیگر طعم برد را با تک گل میلاد سرلک چشید تا با ۱۱ امتیاز به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود.

بردی که می‌تواند سرخ‌ها را در سه بازی بعدی که طبق قرعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند امیدوار به حضور در صدر جدول کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.