سرمربی تیم فوتبال اینتر راهیابی تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از یک دهه ناکامی برای حضور در مراحل حذفی این تورنمنت را مصداق یک موفقیت بزرگ می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال اینتر راهیابی تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از یک دهه ناکامی برای حضور در مراحل حذفی این تورنمنت را مصداق یک موفقیت بزرگ می‌داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود شاختار دونتسک را شکست داد و با ۱۰ امتیاز به صدر جدول گروه B‌ صعود کرد (قبل از مصاف رئال مادرید و شریف در دیگر بازی گروه). به این ترتیب با این نتیجه کافی بود که رئال مادرید در مولداوی به شریف نبازد تا اینتر هم صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی جشن بگیرد، اتفاقی که هواداران نراتزوری بیش از یک دهه منتظرش بودند.

سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا درباره شادی بی‌حد‌ و‌ حصرش پس از به گل رسیدن نراتزوری گفت: گل نخست ژکو مثل برداشتن یک بار سنگین از روی دوش ما بود، چرا که قبل از آن کلی موقعیت خلق کرده بودیم، اما به گل نمی‌رسیدیم. رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی برای ما یک دستاورد فوق‌العاده است. من روز معارفه‌ام به‌عنوان سرمربی اینتر هم این را گفتم. روزی که قراردادم را امضا کردم گفتم که هدف من رساندن اینتر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان است، چیزی که اینتر در ۱۰ سال گذشته موفق به انجامش نشده بود. حالا ما ۱۰ امتیاز داریم و سه بازی متوالی را برده‌ایم. این پیروزی را هم در حالی کسب کردیم که سه روز قبل ناپولی را در سری A شکست دادیم.

اینزاگی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم او برخلاف اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته می‌‌تواند به طور همزمان در لیگ و اروپا نتیجه بگیرد، اظهار داشت: ما در حال حاضر وضعیت خوبی داریم، اما نباید فراموش کنیم که سر هر پیچی خطر در کمین است و هنوز هم راهی طولانی در پیش داریم. پیروزی در بازی امشب چیزی بود که به هر قیمت می‌خواستیم آن را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.