مدیر تیم گل‌گهر سیرجان گفت استقلال با هزینه سنگینی که کرده،‌ باید نتایج بهتری در لیگ برتر به دست بیاورد.

مدیر تیم گل‌گهر سیرجان گفت استقلال با هزینه سنگینی که کرده،‌ باید نتایج بهتری در لیگ برتر به دست بیاورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حیدر افسری در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان،‌ درخصوص دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل استقلال اظهار داشت: اگرچه کیفیت مورد انتظار فوتبالدوستان را شاهد نبودیم، تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود. دو تیم بازی بسته و فیزیکی به نمایش گذاشتند و بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید. به بازیکنان دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در مورد اظهارات فرهاد مجیدی پس از این بازی گفت: این صحبت‌ها واقعاً جای تعجب دارد و مشخص نیست چرا در موضوعی که اصلاً به ما ارتباطی نداشت، حرفهای نامربوط زده شده است. این درست نیست که سرمربی استقلال که تیمش نتیجه مورد نظرش را نمی‌گیرد، کسی را مقصر بداند و به قول علیرضا فغانی، به ایشان توصیه می‌کنیم فرار رو به جلو نکند.

مدیر تیم گل‌گهر سیرجان در ادامه انتقاداتش از سرمربی آبی‌پوشان تصریح کرد: استقلال با این هزینه سنگین، بازیکنان و مدیریت باتجربه و حرفه‌ای باید جایگاهش در جدول و نتایجی که کسب کرده، خیلی بالاتر از این باشد. متأسف هستیم پس از هر ناکامی به دنبال دشمن فرضی هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )