گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برد شیرینی در خانه حریف و برابر تیم متحول‌شده ذوب‌آهن کسب کردیم اما این تیم هنوز خیلی جای کار دارد.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برد شیرینی در خانه حریف و برابر تیم متحول‌شده ذوب‌آهن کسب کردیم اما این تیم هنوز خیلی جای کار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: می‌دانستیم ذو‌ب‌آهن تیمی خوب، جاندار و با برنامه‌ای است وواقعاً باید به مجموعه ذوب‌آهن برای داشتن این تیم خوب تبریک بگویم. این تیم تاکتیک مورد نظر مربی خود را به خوبی در زمین پیاده می‌کند.

وی افزود: روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و در هر ۲ نیمه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و در نیمه اول می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. برد شیرینی در خانه حریف و برابر تیم متحول‌شده ذوب‌آهن کسب کردیم اما این تیم هنوز خیلی جای کار دارد و هنوز به کیفیت مدنظر من نرسیده‌ایم. بازیکنام باید بدانند توانایی آنها بیش از این است. درست است که ۲ بازی اخیر را برده‌ایم اما ایراداتی داریم که باید این نقاط ضعف را برطرف کنیم. از شکل تیمی فولاد راضی‌ام اما هنور ایراداتی داریم و تیم به خواست من نرسیده و امیدوارم با تاکتیک‌پذیری بازیکنان، زودتر به شرایط ایده‌آل خود برسیم و با اضافه شدن مربی بدنساز تیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به اینکه این روند چقدر زمان می‌برد، ادامه داد: زمانی برای بدنسازی نداریم چون هر ۴ یا ۵ روز باید بازی کنیم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم حفظ شرایط خوب بدنی بازیکنان است تا در ادامه، در نیم‌فصل به تمرینات بدنسازی بپردازیم. امیدوارم بتوانیم با اضافه کردن فشار تمرینات به میزان یک جلسه در هفته بتوانیم این کار را انجام دهیم.

نکونام گفت: بازیکنانم در نیمه دوم از نظر بدنی افت کرد در حالی که فصل گذشته ۱۲۰ دقیقه برابر تیم‌های خوب ایران در لیگ برتر و جام حذفی بازی می‌کردیم. با آگاهی به فولاد بازگشتم و تیم خوبی داریم اما بازیکنان باید قدر خود و تیم شایسته و قابل‌احترام فولاد را بدانند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تبعیض قائل شدن میان تیم‌ها برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: واقعاً دوست داشتم امروز هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور داشته باشند چون فوتبال بدون هوادار روح ندارد. مردم از حضور در ورزشگاه و بازیکنان از حضور آنها لذت می‌برند و اگر قرار است حضور تماشاگران آزاد باشد باید در تمام کشور به همین شکل باشد، اما اگر ورود تماشاگران مانند هفته گذشته باشد شرایط کرونایی کشور دوباره قرمز می‌شود. ورود تماشاگران نباید بی‌مهابا باشد چون متأسفانه عزیزان زیادی را از دست داده‌ایم و نباید به خانه اول بازگردیم. باز هم می‌گویم اگر قرار است ورود تماشاگران آزاد باشد نباید فرقی میان تیم‌ها باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد بیان کرد: برخی مسائل در کشور وجود دارد که درباره آنها حرف بزنیم یا نزنیم تغییری اتفاق نمی‌افتد. امیدوارم اتفاقات خوب در کشور بیفتد و کارهای درستی انجام شود تا ما که لحظه به لحظه فوتبال را لمس می‌کنیم خوشحال باشیم و لذت ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.