فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با کنایه به ناظران بازی تیمش مقابل گل‌گهر اعلام کرد بهتر است نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود تیم سیرجانی اعلام شود.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با کنایه به ناظران بازی تیمش مقابل گل‌گهر اعلام کرد بهتر است نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود تیم سیرجانی اعلام شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهیدقاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند.

* پیش از آغاز بازی به فرهاد مجیدی اعلام شد که رودی ژستد و کوین یامگا مجوز بازی کردن ندارند. همین مسئله باعث تنش زیادی بین کادر فنی استقلال با ناظر بازی و ناظر داوری شد. مجیدی با عصبانیت و به حالت کنایه به ناظران بازی اعلام کرد تیم من را به هم ریختید، بهتر است بازی را ۳ بر صفر اعلام کنید!

* وریا غفوری و ارسلان مطهری از بازیکنان خواستند بدون توجه به اتفاقات رخ داده، به فکر پیروزی تیم باشند و با آبی‌پوشان صحبت کردند.

* سیداحمد موسوی که به تازگی با فسخ قرارداد با استقلال راهی گل‌گهر سیرجان شده است، برخورد گرمی با بازیکنان استقلال داشت. فرشید باقری و میلاد زکی‌پور دیگر بازیکنان گل‌گهر که سابقه بازی در استقلال را دارند با هم‌بازی‌های سابق خود خوش‌وبش کردند.

* فرزاد مجیدی با یامگا و ژستد صحبت کرد و به آنها توضیح داد که چه دلایلی باعث عدم حضور آنها در میدان شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )