مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک، صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر را نتیجه اتحاد و همدلی شاگردان رسول خطیبی دانست.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک، صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر را نتیجه اتحاد و همدلی شاگردان رسول خطیبی دانست. میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما بازی سختی داشتیم و فکر نمی‌کردیم که حریف با این قدرت مقابل آلومینیوم قرار بگیرد، ولی کادر فنی به ما گفته بود که آنها تیم خوبی هستند و کار راحتی نخواهیم داشت. خوشحالم که از این بازی سخت سه امتیاز گرفتیم و صدرنشین شدیم.

وی در مورد پنالتی گرفته شده برای آلومینیوم اراک که با اشتباه مسلم داور صورت گرفت، تصریح کرد: نمی‌دانم کارشناسان چه نظری داده‌اند، ولی این را هم باید بگویم که روی گل تیم حریف چند ثانیه قبل توپ بیرون رفته بود که کمک داور آن را نگرفت و در ادامه نفت مسجدسلیمان به گل رسید. به هر حال ممکن است همه تیم‌ها بابت این اشتباهات سود یا ضرر کنند.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما کادر فنی توانا و بازیکنان خوبی داریم و خوشبختانه باشگاه هم به خوبی از تیم حمایت می‌کند. این صدرنشینی نتیجه اتحاد و همدلی تیم است.

فخرالدینی در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند مدعی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد، گفت: در لیگ امسال هفت تیم پنج برابر ما هزینه کرده‌اند و با این شرایط رقابت واقعاً سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.