بعد از رفتن کریستیانو رونالدو از یوونتوس، یکی از هم‌تیمی‌‌های سابق او صدرنشین جدول بازیکنان دارای بیشترین حقوق دریافتی است.

بعد از رفتن کریستیانو رونالدو از یوونتوس، یکی از هم‌تیمی‌‌های سابق او صدرنشین جدول بازیکنان دارای بیشترین حقوق دریافتی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس اگرچه آمار گلزنی این تیم را پایین آورده است اما در این اوضاع اقتصادی نابسامان باشگاه‌های اروپایی، از نظر مالی بار سنگینی را از روی دوش بانوی پیر برداشت.

او که اکنون هفته‌ای ۶۵۴ هزار یورو از منچستریونایتد حقوق می‌گیرد و بیشترین دریافتی را در میان تمام بازیکنان این تیم دارد، در زمان حضورش در یوونتوس سالانه ۳۱میلیون یورو حقوق می‌گرفت.

با رفتن رونالدو اما حالا توازن بیشتری در ارقام پرداختی باشگاه‌ها به بازیکنان شکل گرفته است. در حقیقت با رفتن ستاره پرتغالی که در ۱۳۴ بازی‌اش در سری A توانست ۱۰۱ گل بزند، حداکثر حقوق پرداختی به یک بازیکن به ۸ میلیون یورو کاهش پیدا کرده است که این رقم هم متعلق به یک یوونتوسی دیگر است؛ ماتیس دلیخت.

حقوق فعلی دلیخت به موجب قراردادی که سال ۲۰۱۸ با بیانکونری بست، با احتساب پاداش‌ها قابلیت افزایش تا رقم ۱۲ میلیون یورو را هم دارد.

پس از دلیخت، کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر با دریافتی ۷.۵ میلیون یورو در سال نفر دوم است که البته رقم در حال حاضر توسط بیمه فیفا پرداخت می‌شود چرا که اریکسن از زمان ایست قلبی‌اش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ دیگر نتوانسته به میدان برود. نفر سوم لیست پردرآمدترین بازیکنان سری A هم یک یوونتوس دیگر، پائولو دیبالا است که سالانه ۷.۳ میلیون یورو حقوق می‌گیرد. این ستاره آرژانتینی اما به زودی قرار است قرارداد جدیدی با یووه ببندد که به موحب آن حقوقش به ۸ میلیون یورو در سال به علاوه ۲ میلیون یورو پاداش، افزایش پیدا می‌کند.

فهرست بازیکنان دارای بیشترین حقوق (بالای ۶ میلیون یورو) در سری A به شرح زیر است:

۱- ماتیس دلیخت ۸ میلیون یورو ۲- کریستین اریکسن ۷.۵ میلیون یورو ۳- پائولو دیبالا ۷.۳ میلیون یورو ۴- آرون رمزی ۷ میلیون یورو ۵- آدرین رابیو ۷ میلیون یورو ۶- زلاتان ابراهیموویچ ۷ میلیون یورو ۷- الکسیس سانچس ۷ میلیون یورو ۸- آرتورو ویدال ۶.۵ میلیون یورو ۹- لئوناردو بونوچی ۶.۵ میلیون یورو ۱۰- وویچخ شزنی ۶.۵ میلیون یورو ۱۱- لائوتارو مارتینس ۶ میلیون یورو ۱۲- الکس ساندرو ۶ میلیون یورو ۱۳- کالیدو کولیبالی ۶ میلیون یورو

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.