گروه استان‌ها- سرمربی آلومینیوم اراک گفت: کمالوند مربی خوبی است که بازیکنان جنگنده‌ای در اختیار دارد.

گروه استان‌ها- سرمربی آلومینیوم اراک گفت: کمالوند مربی خوبی است که بازیکنان جنگنده‌ای در اختیار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی است. ما بعد از بازی با مس ریکاوری خوبی داشتیم و در اراک تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدواریم فردا با یک بازی خوب و با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم.

وی افزود: در زمین خود بازی داریم باید تلاش بیشتری برای ۳ امتیاز کنیم. هر چند کمالوند مربی خوبی است که بازیکنان جنگنده‌ای در اختیار دارد و تمرینات خوبی را به رغم خبرهای منتشره در رسانه‌ها داشته‌اند.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان و تحلیلش از بازی فردا گفت: همه تیم‌ها قابل احترام هستند، براساس آنالیز تیمی که داشتیم، به بازیکنان اعلام شد تیم نفت مسجدسلیمان بازیکنان سخت‌گیر و جنگنده‌ای هستند و بازی سختی درپیش دارند و بازیکنان ما با تمام وجود به زمین خواهند رفت.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها مشکل دارند ما به مشکلات تیم‌ها کاری نداریم بلکه تا حدی هم که اطلاع داریم تمرینات تیم برگزار شده ما هم با هر تیمی که بازی می‌کنیم چه مشکل‌دار چه بدون مشکل، به مشکلات حریف توجه نداریم زیرا هفتاد درصد تیم‌ها در ایران مشکل دارند.

خطیبی بیان کرد: صمیمیت خوبی بین هواداران، باشگاه، کادر فنی و بازیکنان وجود دارد که از رسانه‌ها خواهش می‌کنم انتظارات را بالا نبرید و دیگر سوالاتی که انتظارات را بالاببرد نپرسید که دیگر جواب نخواهم داد زیرا این سوال غلطی است، هدفی داریم که تلاش ما رسیدن به اهدافمان است، هرچه استرس بازیکنان را بالا ببریم و آرامش آنها را بر هم بزنیم، کار غلطی است.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بازیکنان مدنظر خود را دراختیار گرفتید گفت: در پست مهاجم بازیکنان خوبی داریم، به مرور زمان هماهنگ‌تر می‌شوند، از تیمم راضی هستم و نیازی به بازیکنی نداریم، باشگاه کم و کسری تا این لحظه نذاشته است.

وی همچنین درباره از دست دادن ساسان حسینی، بازیکن تیم افزود: ساسان حسینی بازیکن خوبی بود، فکر می کنم گاهی اوقات باید به بازیکنان فرصت بدهیم که در تیم‌های دیگر خودشان را نشان دهند، در پست ساسان بازیکنان خوبی داریم و در این پست به مشکل بر نمی‌خوریم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات تیم ملی گفت: تیم ملی بهترین نتیجه را تا الان کسب کرده، نباید انتقاد تخریبی کنیم، قطعا به جام جهانی صعود می‌کنیم، باید از تیم ملی حمایت کنیم، شیطنت‌هایی دیده می‌شود که کار درستی نیست، اما باید اجازه دهیم سرمربی با آرامش به راه خود ادامه دهد.

خطیبی افزود: مهدی طارمی بهترین عملکرد داشته، هم تیم ملی به طارمی نیاز دارد، هم تیم ملی نیاز به حمایت از سرمربی دارد، مسئله طارمی را باید داخل خانه حل کنند، امیدواریم این مسئله را زیاد بزرگ نکنیم و تیم ملی کشورمان بدون حاشیه به جام جهانی برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.